donderdag 27 augustus 2009

It's the way you don't care

Vanochtend heb ik meegeholpen met de zolder schoonmaken, en heb ik de badkamer schoongemaakt. Toen ging de deurbel. Ik kreeg de boeken van mijn nieuwe school binnen! Daar heb ik er 5 van gekaft. 's Middags had ik nog foto's gemaakt in het bos. En dat was het dan weer. Morgen ga ik lekker naar Groningen! Eigenlijk moest ik wel werken in het weekend, en ik stond ook oproepbaar. Maar voor die vier uurtjes ga ik écht niet thuisblijven. Ze bekijken het maar :)! Dus even een aantal dagen géén posts. Liefs!



Listening: Jason DeRulo - Watcha Say

6 opmerkingen:

  1. Mooie foto's!

    Op je vorige blog stond dat je geslaagd was dus als ik mag vragen wat voor opleiding ga je nu doen?

    Ja ben een beetje nieuwschierig ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wuw, opde laatste foto zijn je ogen super ö!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's!
    Kaften vond ik altijd een hele klus, ben ook blij dat ik dat nu niet meer hoef haha!

    xxx Patty / BEAUTY_DREAMS

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooie foto's
    je bent echt een mooi meisje n_n
    veel plezier in Groningen btw ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw, leeeuk:D groningen,
    veeel plezier(l)(l)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw, groningen, leuk:)
    veel plezier..
    liefs, geertje

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.