woensdag 14 oktober 2009

Expect the unexpected

Hai, ik ben gesloopt. Vanochtend had ik mijn tweede en laatste toets van deze week. De toets ging over motorische ontwikkelingen bij kinderen. Ik had erg goed geleerd, en voor mijn gevoel ging ie erg goed! Helaas kan ik dat niet over de toets van gisteren zeggen. Ik vond de vragen echt belachelijk! Je moest bijvoorbeeld opschrijven hoe de hoofdstukken heetten die we hadden geleerd, en de titel van Darwins boek. Zulk soort vragen ben ik niet gewend. Mijn wenkbrauwen schoten bij zowat iedere vraag in een 'ehm, oke?' houding. En dat is geen goed teken. Misschien denk je: maar twee toetsen in een toetsweek?, dat is een fijn weekje! Nou, niet dus. Ik moet namelijk nog drie verslagen inleveren, waarvan het wisboek er een van is. En het wisboek, dat is echt een hel. Daarom ben ik ook gesloopt, want de opdrachten zijn écht moeilijk en nemen veel tijd in beslag. Daarom kies ik ervoor om ze vrijdag in te leveren en het morgen af te maken. Dan kan ik eerst even lekker uitslapen, want dat heb ik nodig! Als ik ze dan vrijdag ingeleverd heb, ga ik denk ik nog even het centrum van Zwolle in, en natuurlijk neem ik mijn camera dan mee. En daarna is het lekker vakantie!

5 opmerkingen:

  1. Wat een rare toets waarvan je de hoofdstukken enzo moest opschrijven? ;o drie verslagen inleveren, gelukkig hoef ik er maar eentje na de vakantie in te leven. als ik dat niet doe kan ik geen examen doen :]

    De fotos die jij altijd maakt vind ik geweldig! < 3 Leuke blog. ik ben de eerste die reageert volgens mij! XD

    Kusjes, monique! < 3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey,

    Het is idd een rare toets wat je hebt gehad, maar het zal wel ergens goed voor zijn denk ik dan. Ik heb pas over een week vakantie, waar ik ook wel aan toe ben! Zit deze hele week al ziek thuis, ben alleen Dinsdag naar school geweest. Begin me wel wat beter te voelen, heb morgen ook toets dus waarschijnlijk ga ik morgen wel naar school.
    Heel veel succes nog met je verslagen!

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. denies wat erg zeg ik leef met je mee haha bij mij deze week leek het ook net proefwerk week elke dag twee proefwerken! maar waarom ik eigenlijk reageer is omdat ik die foto met die vlecht echt VERSCHRIKKELIJK mooi vindt ! ahha liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nice blog, i like your blog.
    followers and link list my blog please.
    thanks ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oeh druk weekje
    waauuw echt prachtige fotos! mooie kleuren ook
    wat voor camera heb jij trouwens?

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.