woensdag 9 december 2009

Your fire is burning my mind

Pfjiew, I'm tired! Ik heb net gesport. Ik nam me al weken voor eens met Zumba mee te doen, maar ik vergat het iedere keer. Vandaag niet, dus ik ging iets eerder weg van huis. Ik kan je vertellen dat het best wel vermoeiend is! Ik vind het zelf wel op bodyjam lijken. Het was leuk om een keertje te doen, maar no way dat ik het elke week zou doen! Daarna heb ik ook nog cardio en krachttraining gedaan (wat ik elke week doe), maar ik heb niet alles gedaan. Én dan was er ook nog het buikspierkwartier. Ik heb vandaag iets te veel pepernoten gegeten, dus extra lang sporten was misschien wel slim. Ik ben ook nog naar school geweest om met de studiegroep ons voor te bereiden voor drama. Dat ging goed en het was ook wel gezellig :). Morgen gaan we nog even oefenen. Ik hoop dat het dan vrijdag goed gaat!

Timbaland, Nelly Furtado & SoShy - Morning After Dark

2 opmerkingen:

  1. Iedereen een (te)veel deze maand, dat is heel normaal! Ik vind dat ik in 2010 weer mag gaan sporten, in December geef ik het op hahaha =P
    Zal deze maand waarschijnlijk meer aankomen dan dat ik afval.
    Succes met je drama-uitvoering morgen!

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, die pepernoten zijn er zo te horen alweer af!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.