zaterdag 5 december 2009

Surprise!

Pakjesavond! Wat zou die Sinterklaas ons weer allemaal brengen? Deze vraag ging vooral om in mijn koppie, want ik was de enige die niets had opgeschreven. Ik wist dus niet wat ik allemaal zou krijgen. Mijn zusje had mij getrokken. Ze had echt iets leuks gemaakt, voor een kind van 9! Ik kreeg een rode doos, met daarop in witte uitgeknipte letters Limburgia. Een taartdoos! En er zaten ook nog versierde taartjes in. Ik vond het echt superleuk bedacht. Ik krijg namelijk geregeld taart mee naar huis als ik heb gewerkt, omdat het niet meer te verkopen is. Bij de surprise van mijn vader voor mijn moeder pieste ik bijna in mijn broek van het lachen. Hij staat op een van de foto's hieronder. Wat ik heb gekregen: een dekbedovertrek, een boek, de cosmogirl!, een geldkistje, een sjaal, 3 paar oorbelletjes, een thermolegging, bodylotion, een notitieboekje en snoep. 't Was erg gezellig! Straks ga ik lekker uit en morgen vieren we de verjaardag van mijn oma en gaan we wokken. Wat een leuk weekend heb ik toch :D.

5 opmerkingen:

  1. Klinkt echt supergezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt gezellig :). En die Cosmogirl heb ik ook gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahaha super! wat is een thermolegging als ik het vragen mag ?:$ haha, je hebt echt super leuke cadeau's gekregen! bij surprise had ik ook de cosmogirl :3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha, ja ze heeft idd leuk werk ;D! thermolegging, nog nooit van gehoord. maar het lijkt me ideaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allemaal kei leuke surprises!
    En leuke cadeautjes heb je gekregen, ook al had je niks opgeschreven!
    Ben ook zeer benieuwd wat ik krijg met kerst =P

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.