vrijdag 5 februari 2010

Blue jeans

Hoi :)! Vrijdag, studiegroepdag. Gelukkig kon ik wat later mijn bed uit dan voorgaande dagen. We gingen aan een verslag voor Nederlands werken. 't Is nog niet af, maar we gaan de volgende keer verder. Ik moest ook nog een studieboek ophalen bij de boekhandel. Ik had eigenlijk ook wel zin om iets leuks te kopen, dus ging ik de H&M in. Ik wilde wel een nieuwe jeans. Ik had er zes gepast en de vijfde nam ik! Hij zit heel lekker en hij is mooi licht, die had ik namelijk nog niet. Ook zag ik witte gympjes hangen. De vorige keer had ik de donkerblauwe al gepast maar niet meegenomen. Wit vond ik nog leuker, perfect voor de lente/zomer. Me likeee! Straks televisie kijken en morgen wéér uit!


Esmée Denters - Bigger than the world

6 opmerkingen:

  1. zown kleur broek wil ik ook nog!
    maar ik pas de broeken bij de h&m niet.
    heb te brede heupen..
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die broek heb ik ook, zit heerlijk en idd mooi licht van kleur ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie broek! de gympjes zijn ook leuk :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuk! <3 Ik heb zo net een h&m wishlist gepost haha ^^

    Kusjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oehh i love it,
    echt leuke combi.
    kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Awesome! Die broek is geweldig, heb zelf ook zoiets! Hou persoonlijk niet zo van gympies.

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.