vrijdag 19 februari 2010

Ich liebe es

Pfieuw. Wat een dag. Ik dacht de hele tijd aan vakantie, vakantie, vakantie! Ik heb met mijn studiegroepje gewerkt aan Nederlands en gelukkig was het ook nog gezellig :). Ik ging mijn gezicht onder de scanner doen. Het resultaat was erg geweldig. Daarna had ik nog wat huiswerk gemaakt en toen ging ik snel naar huis. Morgen gaan we naar Duitsland! We zitten in een huisje in Caputh (klik) en het is vlak bij Berlijn. Dat wordt dus een dagje heerlijk winkelen! We gaan vast ook heel veel andere leuke dingen doen. Misschien een keer zwemmen of bowlen, veel spelletjes spelen, lekker op de bank hangen met een tijdschriftje, stadjes bezoeken. Ik heb er heel veel zin in. Ik post een weekje niks, maar jullie houden de foto's tegoed. Tschüss!

10 opmerkingen:

  1. Denise, heb jij twitter? :D

    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. cg moet overal mee naar toe bij mij ook haha. Heel veel plezier! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. veel plezier ;)
    & ik heb je genomineerd voor de beautiful blogger award! je moet maar eens kijken bij mn berichten op m'n blog. ;) xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha ja heerlijk vakantie...
    geniet van je vrije tijd!
    xoxo

    I'VE GOT A GIVEAWAY
    WWW.IZYART.BLOGSPOT.COM

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey meis,
    Leuke foto =D
    Dat huisje ziet er echt super leuk uit!
    Ik ben nog nooit op vakantie geweest in een huisje, toen ik nog met me ouders mee ging gingen we altijd met de trekhut (caravan), en sinds ik met joop en/of met vrienden ga, zitten we altijd in een hotel of appartement =)

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.