woensdag 3 februari 2010

It's getting late, but I don't mind

Hai hai hái! Gisteren moest ik naar school van kwart voor 9 tot kwart over 5! En dan ook nog twee keer ongeveer een uur in de bus zitten.. Vandaag had ik gelukkig maar 3 uur les (eigenlijk ook al lang genoeg). Het eerste uur was mentoruur. We hebben binnenkort een ouderavond en die moeten wij verzorgen. Ik en een ander meisje uit de klas mogen filmen! Lijkt me best wel heel leuk. Daarna hadden we voor het eerst aardrijkskunde en geschiedenis. We hebben nu best veel nieuwe vakken, omdat het tweede semester is begonnen. Daarnet heb ik nog even lekker gesport. Morgen weer vroeg uit mijn bedje.. Kus!

By the way: wie weet er een leuke camping in Italië? Mijn vader kan namelijk nog niks vinden. We gaan eigenlijk ieder jaar naar Frankrijk, maar dit jaar wilde mijn vader wel naar Italië. Wie weet een leuke, niet te grote camping met een leuk zwembad, veel Nederlanders en véel gezelligheid :)? Je kan me ook mailen naar: denisekoopmans@hotmail.com.


David Guetta & Kid Cudi - Memories

10 opmerkingen:

  1. Haha, aardrijkskunde en geschiedenis zijn de vakken die ik haat. Leuke foto weer. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wooow kwart over 5 o.0
    mijn langste dag is tot kwart over 3.
    hihi ik vind dat nog steeds een geweldige foto van jou en je zusje <3
    en over die vraag van die campings: ik heb echt geen idee. ik ga altijd op vakantie in texel :]

    BeantwoordenVerwijderen
  3. i hate aardrijkskunde & geschiedenis
    maar over die camping
    isamar is leeeuk :]
    vlak bij venetie en aan de zee
    veel nederlanders en zowat voor alle leeftijden
    discotheek in de buurt xD

    BeantwoordenVerwijderen
  4. kwart over5... wat erg!
    maar je foto maakt het weer helemaal goed,
    i lovee jullie maskers.
    weet geen camping..

    kisses.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heee,

    Camping Isolino is leuk! ;) Even googlen en je hebt hun site zo gevonden. Als het goed is staan er foto's op, dus kun je alvast even kijken :)

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als je veel nederlanders wil ontmoeten,, moet je een kamping rond het Gardameer zoeken,, daar zijn wij er veel tegengekomen :p
    En het is dicht bij grote steden als Verona(Romeo en Julie !!) Venetië en Milaan,, dus zeker eens kijken !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldige foto =D
    Italie is super, wij zijn een paar jaar geleden naar camping Tahiti geweest. Heb geen idee waar het ongeveer ligt in Italie, maar het was erg leuk! Groot zwembad, je kan met een gratis treintje naar het strand is ongeveer 5 á 10 minuutjes. Het was een gezellige camping met idd veel nederlanders, vind alleen die siësta wel een nadeel. Geloof dat wij die camping uit zo'n broek van de ANWB hebben gehaald, maar weet ik niet zeker!

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. bella italia aan het gardameer, super camping!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk die foto met die maskers! ik weet wel een leuke camping aan het gardameer, Spiaggia D'oro in lazise, veel nederlanders, 5 minuten (lopend) van het stadje af en een mooi zwembad: http://www.campingspiaggiadoro.com . succes met het zoeken naar een camping! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.