woensdag 17 februari 2010

There's no sign on the road

Over drie daagjes is het alweer vakantie! Wat heb ik daar zin in.. heerlijk. Ik ben het echt zat met vroeg opstaan. Gisteren had ik echt supererge hoofdpijn na zo'n lange dag van kwart voor negen tot half zes. Vanochtend hadden we ELG en we moesten aan klasgenoten een filmpje laten zien die we in de stage hadden gemaakt. De anderen konden je dan tips geven over je houding/stemgebruik enzovoort. Daarna hadden we aardrijkskunde. We moeten weer topografie leren. Dat wordt nog wat! Vanavond moet ik wéér naar school, want we hebben ouderavond. Ik en een ander meisje uit mijn klas mogen filmen. Ik hoop dat het leuk wordt :).


Alexandra Burke - Broken heels

6 opmerkingen:

  1. Hopelijk was het filmen leuk! :)
    Mooie foto's! Die tasjez zijn leukk.
    Btw, Imonline is alweer gehackt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. woat. imonline doet het niet meer!
    aaah, echt niet leuk.
    maar deze blog is lekker wel leuk.
    echt leuke foto's.
    en heel erg veel plezier met filmen.
    gelukkig doet deze blog het nog wel!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hi,
    i nominated you for a beautiful blogger award look at my blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke blog!
    Ik heb je genomineerd voor de Blogger Award :)
    x Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nice pictures!
    En dat idee over die filmpjes op je stage vind ik erg leuk, zal dat is voorstellen aan mijn loopbaanbegeleidster =)

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.