maandag 26 april 2010

Werkweek

Hái! Vandaag begon de o zo geheimzinnige werkweek. 't Begon in Ecodrome. We kregen een lekker kopje thee en we kregen een bijster interessant verhaal te horen (not). Heb geen idee meer wat ze nou allemaal verteld heeft. Anyways, we werden ingedeeld in groepjes en we kregen informatie waar we zelf iets mee konden doen voor kinderen. Ik zat heel toevallig bij niemand uit mijn eigen klas. Ik vind het eigenlijk niet zo erg, want zo leer je ook weer andere mensen kennen. Teruggekomen op school, moesten we een onderwerp verzinnen. Donderdag komt er namelijk een groep 6 en daarvoor moeten we leuke activiteiten bedenken. Ons groepje bedacht dat we wel een soort van Party & Co spel konden gaan maken, met zelfbedachte vragen. Dus daar gaan we morgen heel hard mee aan de slag. Ik wist niet precies hoe laat ik thuiskwam vandaag, dus vanavond werk ik niet. Straks lekker ANTM kijken, in plaats van de herhaling op zondag. En ook nog zonder voetbalgetier op de achtergrond! Halelujah.

28 opmerkingen:

  1. Leuk verhaal, je schrijft zo leuk! ^^
    En mooie foto's weer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke sandaaltjes!
    en wat heb je geweldige foto's van bloesem op je blog, echt prachtig gewoon =]

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke slippertjes! en mooie bloemen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie foto's zeg! (:
    en veel plezier met die kindertjes!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hihi leukk!
    ik weet nog niet watr ik met k'dag ga doen:P
    super leuke slippers waar zijn die van/??
    mooie foto's:D
    ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige bloesem!
    Veel succes en plezier met de werkweek :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. die sandalen zijn echt leuk! en wat moet je allemaal leuke dingen doen zeg, lijk me iig echt leuk om allemaal opdrachten te verzinnen voor kindjes haha.
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wouw mooie fotos!
    Je nagellak is echt nice! Welk merk is dat?
    en die bloemen zijn zooo nice!
    En heb je nog leuke mensen leren kennen hihi ^^
    groep 6 daar zit mijn zusje nu ook in, ik denk dat jullie pary en co achtige spel echt een succes gaat worden =) Good luck!
    Zou je me btw willen volgen? dat zou leuk zijn ^^
    Veel plezier met je vrije avondje en ANTM =D

    With love, Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jou blog is echt leuk! ♥
    Jij zat vroeger altijd op
    imo ofniet? Ik las je blog
    vroeger altijd ;P
    Thanks for the comment btw.
    Elkaar volgen?

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. okeoke is goed.
    ik ga zo ook ANTM kijken ;p
    & daarna project catwalk
    {nog leuker}

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hihi mooi ^^
    Ja ik ben echt verslaafd aan hello kitty :P
    K heb nu iets van 66 van die poppetjes xD

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aaah, volgens mij heb je echt een heerlijke opleiding! én super nagellak !! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wow wat een mooie foto met die bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooie foto's :) lekker weertje
    Vandaag hier was het onweer + regen :(
    xoxoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  15. die kleine witte blaadjes hebben wij ook altijd in onze tuin haha
    leuk idee zo'n party&co spel!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wauw die foto is echt supermooi!
    en leuke nagellak, van welk merk is die? :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ecodrome! Dat is best leuk =D.
    &mooiefoto's.
    &jijschrijftleuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I hate footbal at the background!
    Gister ANTM gemist, te druk geweest! Heb deze week 3 behandelingen in me salon en zit ook nog gewoon op school en heb ook nog rij les tussendoor! Pfffffffffff......
    Ga je met koninginnedag nog iets doen?

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wów die bloesemfoto is echt te mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ohh, wat een leuke slippertjes!
    & die foto eronder is ook super super mooi!
    Nou nog niet echt een favoriet maar tot nu toe vind ik fo wel het leukst denk ik, en jij?
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh had ik hier nog niet op gereageert, ik dacht van wel :o. Nouja superleuke slippertjes :D. En die foto eronder is ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. gorgous sandals and great colour nailpolish! i love your blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.