zondag 11 april 2010

Living your delusion

Héel erg bedankt voor alle felicitaties die ik van jullie heb gehad! Superleuk :D. Mijn verjaardag was leuk. 's Avonds kwamen er vriendinnen, heb het erg gezellig gehad. Helaas moest ik gisteren alweer vroeg uit bed om te werken, maar gelukkig ik heb leuke collega's. Vandaag kwam er familie en mijn broertje is ook jarig. Ik heb geld gehad en voor de rest niet echt cadeautjes. Gelukkig maar, want met geld kan ik zelf iets leuks kopen :). Morgen begint alweer een nieuw seizoen van ANTM! Jammer genoeg werk ik op maandagavond, dus zal ik het moeten doen met de herhalingen. Au revoirrr.



The saturdays - Ego

24 opmerkingen:

  1. Mooi om te horen dat het leuk was, je outfit vind ik echt heel erg mooi!

    kusjes,

    p.s elkaar volgen @ bloglovin?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn om te horen dat je een leuke verjaardag gehad:) leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi ik heb ook altijd liever geld ;). Je ziet er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nog eens gelukkige verjaardag van mij haha ;p
    mooie foto's en outfit! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ben helemaal vergeten je te feliciteren. Maar bij deze dan. Heel erg gefeliciteerd. En heeft denise eigenlijk nog wensen voor met haar money? hihi. en denise, i love love love your look! en ook gefeliciteerd met je broertjee. loveyou, xx, laura.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. GEWELDIGE OUTFIT ö <3
    ik heb je genomineerd voor de
    Purple Fairy Award,
    dus check mijn blog (:

    Lisa x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeh antm!! Dat ga ik weer volgen als ik tijd heb ^^ echt leuke fotos =)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ssssssssuuuuupppeer mooie schoennen echt waar XD
    (JALOERS!!)
    www.funkyfashion.web-log.nl
    xxellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. enorm koele outfit, vooral je schoenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve foto's! & die armbanden zijn leuk hihi!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto's, en geld is natuurlijk altijd leuk om te krijgen!!! Kun je er zelf iets leuks van kopen =)

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je blog is echt geweldig ^^ Daarom heb ik je genomineerd voor de purple fairy award ^^
    Check it on my blog =)
    Hope you like it !

    xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie outfit!
    En super dat je een leuke verjaardag gehad hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldige outfit!
    Dat riempje is echt heel leuk!
    Gelukkig dat je een leuke verjaardag hebt gehad!
    & ik heb je blog genomineerd voor de purple fairy award!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke outfit! :) Heb die schoenen zelf ook, love themmm (L)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nog gefeliciteeeeeeerd!
    En wauw, waar heb je dat onwijs leuke
    blousje vandaan? Ik ben er verliefd op! <3
    xxxx Jannemarie.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke outfit! En je haar ... echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.