donderdag 15 april 2010

So unreal

Gisteren was ik vrij en ik wilde misschien Birkenstocks gaan kopen van wat verjaardagsgeld. Ik vond de Madrid versie wel leuk, maar ik vond het niet fijn lopen. Ik had ook andere leuke gezien, van het merk Orange Babies. Die zaten lekker en ik vond ze nog leuker! Dus die kocht ik. 's Middags gingen mijn moeder en ik naar Lelystad. Even een kringloopmiddagje. Eerst gingen we naar Het Goed, maar dat was niet super. Daarna gingen we naar het Klein Waterloopplein. Mijn moeder had me al gewaarschuwd dat alles propvol stond. En wat ze zei was waar. Ik kwam binnen en ik wist niet waar ik moest kijken. Ik vond het geweldig! Het voelde als een soort sprookje. Achter de toonbank stond een vrouw met een soort suikerspinkapsel en met mascara overal, behalve op haar wimpers. Mijn moeder en ik waren rustig aan het rondkijken en ineens hoorden we: 'Lusten jullie wat? Koffie, chocola, thee?' Haar Amsterdamse accent maakte het helemaal af. Ik heb een zonnebril gekocht, een leren armbandje, een blik, een military achtig jasje en nog wat kleine dingetjes. Ik móet daar echt nog een keer naartoe!

30 opmerkingen:

  1. aaaah super tof!
    leuke foto. We have the same shoes. haha. Draag jij ze ook altijd met panty's?:$
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice look meid!
    thanks voor je lieve reactie!
    x amber

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ik ken dat winkeltje. :)
    Ik kom uit Lelystad.
    Leuke schoenen trouwens!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw, het klinkt echt als een hemelse winkel! &leuke outfit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt geweldig. Super outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. echt geweldige outfit, en super foto gewoon.
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. klinkt echt geweldig dat winkeltje wil ik ook wel heen! en leuke outfit:)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heey ooh leuk hoe jij al die jeans tesamen combineert! supergoed gedaan
    kringloopshoppen is idd zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. klinkt erg leuk! Je hebt prachtige schoenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik geef jou de purple fairy award!
    xoxo'

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love your outfit, esp. your jacket! Great job.
    Nice blog too ;)

    kisses from Russia,
    Juliet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lovely blog! :)

    www.runwayrebels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw superleuke outfit weer! ben benieuwd naar die slippers. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I love that you wear so much denim!! It is stunning!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super! Ik ben nog nooit naar dat soort dingen geweest maar ik zou er wel graag heen gaan, weet jij nog een paar leuke kringloopwinkeltjes ofzo? Vintage achtige dingen?

    XXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooie foto, die schoenen heb ik ook haha. oeh dat winkeltje zou ik ook wel eens heen willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi there,

    Just came across your blog and really enjoyed it!

    Please have a look at mine too.

    Hope to see you soon.

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hee jij bent van girlscene toch? Heb wel is op jouw blog gekeken haha! Dankje voor de reactie, het was ook echt heel grappig hahaha!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nice outfit! En je haar zit hier erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautiful !! Super mooie schoenen !

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie zomerse foto!
    Wij hebben hier in de buurt niet echt een kringloop winkeltje, super jammer want als ik lees hoevaak jij daar wat leuks koopt....! *JEALOUS*

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat winkeltje klinkt leuk, en je ziet er weer super uit, Denise!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hele leuke foto en super schoenen! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.