dinsdag 13 april 2010

Twist and turning

Hoi. Gisteren en vandaag waren zo leuk! Ik heb helemaal alleen voor groep 3 gestaan. Mijn mentor was namelijk ziek en iemand anders was ook ziek. Je raad het misschien al, er was geen vervanging. Of ik het een probleem vond om het alleen te proberen? Nah-ah. Dat leek me juist een uitdaging. Ook al heb ik niet een heel groot klasje, je staat er wel alleen voor en je moet goed denken aan de tijd. Ik vond het heel goed gaan! Ik heb gewoon alles met de kinderen gedaan wat moest. Soms heb ik wel eens iets extra's gedaan of iets weggelaten, maar dat is niet zo erg. Ik kreeg er een heel goed gevoel van. En al die leraren zeiden steeds maar: als je iets niet weet, gewoon komen hè? En: ik vind het echt knap hoe je het doet! Morgen is er studiedag en daar hoef ik niet bij te zijn. Lekker uitslapen! Ik heb trouwens ein-de-lijk mijn twee andere cijfers terug van mijn toetsweek van eeuwen geleden. Twee keer een 7.8 voor ontwikkelingspsychologie (úren voor geleerd) en aardrijkskunde. Dacht dat ik het slecht had gedaan, maar niet dus..! Zo nog even op rtl gemist Running in heels kijken. Ik vond het eerst niet echt een leuk programma, nu wel. Knuffel en kus.


The saturdays - Word shaker

17 opmerkingen:

  1. Spannend! Leuk dat je eigen lesjes zo goed gingen :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zou willen dat ik zo onverwachts een goed cijfer haalde! ik ga de laatste tijd echt erg slecht. :(

    maar wat leuk dat alles goed ging. ik moest met snuffelstage een boekje voorlezen voor groep 2. daarvoor stond ik al te trillen op mijn benen. hahaa. en natuurlijk heeft dit meisje weer super mooie foto's. Ik denk dat het bij mij ook maar eens tijd word voor een nieuwe camera. weet jij der nog één? verry, verry, much love's for my sweetheart.

    ::: :::
    :::::::::::
    :::::::::
    :::::
    :::
    :

    p.s. mislukt hartje ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt leuk dat je dat mocht doen, lijkt me ook spannend idd!

    kusjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt gaaf dat je dat mocht doen! En supermooie foto's, de kleuren vooral!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je foto's zijn weer geweldig! En mooi dat je eigen les goed ging. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat knap! lijkt mij wel een beetje eng, in je eentje voor zo'n groep. maar mooi dat het goed ging, en leuke foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ah, wat leuk om te doen!
    mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. aw mooie fotos! en bedankt voor het volgen.
    je blog is echt heel mooi met al die fotos!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie foto's en leuk voor groep 3! wat voor opleiding doe je dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooie cijfers voor je toetsweek!
    Heb je niet voor niks uren geleerd....!
    Wow, voor het eerst alleen lesgeven, spannend! Maar fijn dat het zo goed is gegaan, misschien mag je het vaker alleen doen =)

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja echtwel! Jou foto's zijn ook prachtig!
    Running in heels, vind ik echt leuk haha.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. i love this denim on denim look with a litte tiered top to soften this whole look.

    great, you look amazing girl.

    I am Denise Katipunera

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I really like your blog¡¡¡


    follow?<3




    http://tuxy-theladyisatramp.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt echt zulke mooie foto's en een leuke blog!
    Ik ga je volgen! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.