zaterdag 1 mei 2010

Update!

Hallooo. Ik had niet gedacht dat ik deze week zou posten, maar mijn vader heeft eventjes internet geregeld. Ik heb alweer een nacht in ons tentje overleefd. Mijn gezicht voelde het koudst aan. Vannacht ga ik nog meer lagen kleding over elkaar aantrekken, I guess. Vanochtend was er wel zon en dat was wel even lekker! Vanmorgen zat ik lekker op een bankje in de speeltuin. Mijn zusje vind het springkussen heerlijk, ze maakt de ene salto na de andere. 's Middags gingen we naar het zwembad. In het bubbelbad raakten we aan de praat met wat jongens. Ze zijn wel aardig, geloof ik. Ik heb ook alweer een boek uitgelezen, de achtste it-girl. We zullen zien wat de avond ons brengt. We kennen nu tenminste wat mensen, dus dat is wel leuk. Ik wens jullie nog een fijne vakantie verder. Wie weet komt er nog wel een post. Big kiss!

Esmée Denters - 007 on you

20 opmerkingen:

  1. klinkt erg gezellig! Nog veel plezier :]

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haaai!
    leuk dat je vakantie zo nice is ;a
    oeeeh zijn de jongens knap? (a) hahaha!
    zijn die it girl boekjes leuk? die lijken me best wel leuk, maar ik heb er nog nooit 1 gelezen haha ;$
    xxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk =)
    Nog heel veel plezier op vakantie <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt echt heel erg gezellig!
    Nog heel veel plezier.
    De it-girl si echt heel leuk!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haaa super veel plezier en de groetjes aan je zusje, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. klinkt leuk! nog heel veel plezier daar xo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. klinkt als een leuke vakantie.. veel plezier nog!

    http://maximevnamen.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. jij hebt het wel naar je zin volgens mij! veel plezier nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hee, jij volgde mijn blog. Maar nu heb ik mijn blogtitel veranderd en kun jij de updates van mij niet meer lezen! Als je stopt met volgen en me dan weer opnieuw gaat volgen, kun je dit probleem verhelpen. Ik hoop dat je me opnieuw wilt volgen!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey! Ik heb mijn bloglink ook veranderd, aangezien ik mijne te lang vond.
    Dus als je mijn updates nog wilt lezen, moet je me opnieuw volgen. I hope so!

    xx

    Fijne vakantie nog <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hihi, veel plezier nog... Benieuwd naar nog meer verhalen...

    Petra x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tentjes zijn koud!!! Zeker met dit weer, haha. Ik slaap nu zelf ook in een tentje, echt met van alles 3 lagen aan en heeeeeel veel dekens =P

    Veel plezier nog!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik hou van vakantie [L]
    & Super leuk dat je nu wat mensen kent, dat is altijd fijn =)
    Veel plezier nog, en bubbel-ze!

    xxxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat fijn dat je het naar je zin hebt.
    ik hoop op meer posts natuurlijk!
    en hoe was koninginnendag bij jou?
    hebben jullie het nog gevierd of niet ?

    loveyouu / xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. fijne vakantie!
    Oeh, de It-Girl boeken zijn zo leuk!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.