dinsdag 6 juli 2010

Wings

Ik heb vanochtend gesport. Langer dan normaal, haha. Ik wil deze week sowieso nog een keer gaan en misschien wel twee keer. Gisteren heb ik dus mijn verslag ingeleverd en daarna ben ik de stad ingegaan. Ik had echt zin om nog wat leuke dingen te kopen voor op vakantie. Vorige week had ik een broekje gezien bij de H&M die ik heel leuk vond en ik heb hem gekocht. Bij de six heb ik een ketting gekocht en vleugeltjesoorbellen. Ik vind ze zo leuk :)! En als laatste nog een mooie bloementop, eindelijk. Vanmiddag moeten mijn broertje en ik bessen plukken in de tuin.. :| Maar goed, vanavond lekker voetbal kijken. Nederland móét winnen, haha.


Rihanna - Te amo

35 opmerkingen:

  1. supermooie top! waar heb je die gekocht? ben ook op zoek naar zo eentje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat zie je er leuk uit :) ik vind de bloementop en het shortje erg leuk! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super cute outfit!
    dat liedje ben ik ook zo verslaafd aan!x amber

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die broek heb ik ook! van de h&m toch? staat je heel leuk. :)
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke dingen heb je gekocht!
    Haha, vind ´t best knap dat je zoveel wil gaan sporten, moet ik ook ´s gaan doen!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's! En een hele leuke outfit:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hihi dank je wel =)
    Jij bent ook lekker sportief bezig zeg ^^ Goed van je! Vanavond lekker onderuitzakken op de bank en maar hopen dat nederland wint! :D

    Lots of love,
    Lisette // sweetlisette.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hartstikke leuk! vooral die top. & nederland moet zeker winnen ja, ik denk 2-1. x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. superleuk topje!
    dankjewel voor je reactie =)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. superleuke sieraden, broekje & hempje ♥
    ofcourse voetbal kijken & heel hard meegillen ;$
    NL moet idd winnen :yeah:

    BeantwoordenVerwijderen
  11. bedankt voor je lieve reactie! :)
    ja vreemd hè, van die comments!
    mij is het ook opgevallen. bij mijn nieuwe post staat er dat ik 0 comments heb maar ik heb er eigenlijk 5. achja, wordt vast snel opgelost.
    leuk topje heb je aan! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dankjewel voor je tips, ik ga binnenkort eens uitzoeken hoe dat precies moet met die codes. Ik vind je nieuwe short en top heel erg mooi, waarvan is de top?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt echt een hele mooie blog zeg!
    Ik ga je volgen!
    Misschien wil je meedoen aan mijn giveaway?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Suuuper mooie outfit, echt geweldig (:

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super leuke dingetjes zeg!
    Je broekje is echt erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb het shirt wel gratis gekregen maar als je een abbo neemt is het niet gratis nee.

    xx fesi-fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  17. aaah hij staat je super! toen ik hem zag hangen dacht ik wat n verschrikkelijk broekje met te lange pijpen, maar staat goed!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. aaaah dat shortje ziet er echt heerlijk uit!
    + bessen jummy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind de oorbellen echt ge-wel-dig! :D Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat leuk allemaal! die oorbellen zijn echt heaven wauw. en nederland heeft gewonnen! jeuj :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een leuk post!
    je look is geweldig :D
    en echt mooie foto's Ö

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ik wou dat broekje ook halen & leuke tanktop!
    Die oorbellen zijn liefde «3
    Nederland heeft gewonnen, jeeuuujjj

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wauw mooie outfit! en leuke dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Echt een mooie outfit, je hebt echt mooie benen om er zo een short op te dragen!


    http://fashionira.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie outfit! Simpel maar wel twee leuke dingen bij elkaar ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nice clothes & nice earrings!

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.