maandag 7 maart 2011

7 maart

Hi. Vandaag was mijn laatste inloopdag bij de kleuters. Over twee weken begint mijn stage echt. Het is zo grappig om te horen wat ze soms zeggen en hoe ze bewegen met gym, haha. Begin april krijg ik trouwens een student uit Brugge die een dag met mij gaat meelopen. Lijkt me leuk! In april hebben we ook een werkweek. Ik wilde super graag naar de werkweek in Zweden. Ik, Lisa en nog wat andere klasgenoten zijn ervoor ingeloot! Het lijkt me echt een geweldig land. Ik besef me dat het nog maar ongeveer een maandje duurt voordat ik erheen ga.. Vanavond ga ik maar weer eens lekker ANTM kijken, ik heb het twee keer gemist. En een aflevering van TVD kan ook nog wel. Ik ben inmiddels bij seizoen 2, aflevering 6. Het gaat lekker.

Lady Gaga & CJ Holland - Luv u sum

24 opmerkingen:

  1. mooie foto's!

    stage klinkt leuk om te gaan doen,
    sommige uitspraken zijn echt geniaal van die kleintjes,

    zo was er een keer in een kleuterklas (of gr 3) een opdracht om een ijsberg te tekenen, en 1 jochie had niets dus vroeg die lerares waar is je ijsberg? zei hij, weggesmolten! hahaha, echt leuk

    veel plezier met stage alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke fotoos! En ik had geen pruik gekocht nee, dat is zooooo warm daar. En ik vond 't ook een beetje zonde, aangezien ik 'm maar een weekje zou dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel voor je reactie!
    Ik ken je nog wel, jij bent/was van x_it-girl!! Hihi.
    Je blog is echt supermooi,
    vooral je foto's vind ik echt gaaf.
    Ik ga je zeker volgen!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. omg awesome foto's! dat rode valt echt heel erg op, dat maakt ze nog mooier hihi.
    en nog bedankt voor je berichtje!♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave foto's!
    Moet echt nog een keer naar Londen..!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw, wat een super mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk naar zweden echt gaaf lijkt het me daar
    & leuke foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, leuke foto's! Zweden lijkt me ook een heel mooi land, ze hebben daar echt een hele mooie natuur en de taal is echt heel grappig! Haha. Jammergenoeg heb ik nog geen werkweek.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zulke leuke foto's!!
    hhihi leuk joh zweden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik blijf het zeggen, maar wat ben ik jaloers
    op jouw. ik zou ook zo graag naar london willen haha! ik hoop dat het er nog een keertje van komt. leuke post en foto's weer! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Veel plezier met stage :] lijkt me leuk met kleuters werken!

    Mooie foto's ook~!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk dat je naar Zweden gaat! Is daar super mooi hoor ik altijd. En och je blijft me maar jaloers maken met die London foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, naar Zweden zeg... Lijkt me ook echt een prachtig land om er heen te gaan. Ben wel een beetje jaloers op je, haha. Noorwegen is trouwens ook prachtig, ik ging daar vroeger elk jaar naar toe. Prachtige foto's van Londen weer! Love it. Vooral de eerste foto.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zou kunnen, ik was van xGsis!
    Haha, misschien zegt t je wat, misschien niet.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooie foto's!♥ ah, zweden lijkt mij ook zo'n leuk land, ga er ook waarschijnlijk in mei ofzo heen, hihi! veel succes met school XX

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie foto's!
    Zweden lijkt mij ook heel erg leuk. Ik zou er ook wel een keertje naartoe willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zweden lijkt me inderdaad wel hele gaaf. Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. love those pics!!great blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik ben op vakantie geweest in zweden,
    het was mij te rustig, zonder vrienden en daar met me ouders.
    we zaten eerst aan de kust, daar was het wel leuk,
    maar later gingen we meer de bossen in en dat was echt stil. niet normaal.
    haha, er was wel een heel leuk meertje daar, met stijgers en springplanken enzo. en als je uit dat meer kwam was je haar helemaal schoon. er waren ook mensen die daar hun haren waste enso.

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zweden is fantastisch, en zo is je blog! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.