donderdag 3 maart 2011

:) + :(

Vandaag had ik geluk met de bus. Ik heb er wel twee keer voor moeten rennen, maar het scheelt weer een kwartier. Gisteren had ik minder geluk. Ik stapte in de 140, ervan uitgaande dat hij bij het busstation zou stoppen. Maar dat was niet het geval. Hij stopte bij het Windesheim en 25 minuten later was ik op school.. Ja, ik had mijn wedges aan. Anyways, vandaag begon de dag met een wel heel saai uurtje Nederlands. Handvaardigheid was wél leuk, en bij drama hebben we ons doodgelachen. Vanavond weer een heerlijk uurtje Wie is de mol? en misschien ook wel Oh oh Tirol. Ik ben toch wel benieuwd.. Op de foto hieronder zie je het grootste gedeelte van wat ik in Londen heb gekocht.

26 opmerkingen:

  1. wauuww allemaal mooie dingen! Ik zag 't ook al op girlscene, very pretty (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke dingetjes heb je gekocht! Vooral dat zwaluwen blouseje (?) en die schoentjes zijn heel schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt stom van je bus!
    Wel heel mooie schoenen en ketting! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er mooi uit! Vooral de ring en de ketting. Ik ben benieuwd naar aanfoto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto! En bij ons vergeet de bus ook altijd te stoppen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke foto! Jou schoenen vind ik zo leuk, net als die anderen spulletjes eigenlijk haha! (;
    Maar op wat voor school zit jij? Of doe je al een opleiding? Doe je PABO? (:

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! Die shorts (?zijn het toch) zien er super uit. I love ripped lichte shorts. Haha, ik wil oh oh tirol ook echt zien. té fout, maar té grappig x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wow! Wat een schattig jurkje/top (?) en die schoenen zijn ook superrr nice :D
    geweldig haul ^^ ben heel benieuwd!

    En nieuwe follower hereeeee~

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke dingetjes! Ben benieuwd naar de rest!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooie foto weer!
    Geweldige koopjes ook,
    had ze op GS al gezien ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw, hele leuke aankoopjes! ben benieuwd naar outfits ermee, hihi! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aah super leuke dingetjes! Ben heel benieuwd naar aan-foto's van het shortje en het zwaluwshirtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik ben zo jaloers op je schoenen ♥

    peaceloveandnailart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. aaha wat een leuke foto! allemaal super dingetjes bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hee!
    ik heb je een blogaward gegeven! kijk maar even op mijn blog!
    lieefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. echt superleuk. ben echt benieuwd! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ziet er veelbelovend uit!
    Ik ben benieuwd naar je outfits

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik blijf je spulletjes zo mooi vinden! Prachtige foto ook

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige dingen! vooral de kleuren bij elkaar, mooie foto! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een schattig outfit! en die short is echt preeeety <3

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.