zaterdag 5 maart 2011

Kiss

Hi girls. Het is zaterdag, ik heb gewerkt en wat foto's gemaakt. Ik ben echt verliefd op mijn nieuwe shortje, hihi. Vanavond ga ik 5 uurtjes oppassen. Het ene meisje was nog wel verlegen de vorige keer, maar dat komt wel goed. Ik heb een tijd lang niet zoveel voor school gedaan, maar nu moet ik de opdrachten echt gaan maken. Ook moet ik nog mijn reflectieverslag verbeteren, waar ik echt tegenop zie. Dat bewaar ik voor morgen.. Mijn weekend is dus niet zo spannend, helaas. Volgend weekend moet ik ook veel leren, maar dan ga ik wel uit. Dit was het voor nu. Over en uit.

Mohombi - Do me right

43 opmerkingen:

  1. wauw, wat een ge-wel-di-ge outfit. echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. had hem al gezien op girlscene maaar, ik vind je outfit echt zo onwijs leuk!! waar is het shortje van ;4? veel plezier met oppassen. XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk shortje! Die bloemetjes op de zakken! En ook hele schattige schoentjes en tasje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, leuke outfit! Je hoeft niet jaloers te zijn hoor, ik ben jaloers op jouw stijl én slaapkamer! :)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. waaauw leuke outfit!
    die ringen zijn geweldig! waar heb je die gekocht (: ?
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. waaw, supermooi shortje! waar heb je die gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dankjewel (:
    ik vind jouw blog ook echt super leuk, keep it up!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super leuke foto's!
    niet carnvallen:(?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldige outfit!
    Je shortje is heel erg leuk, ik vind je style steeds leuker worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke oufit !
    Die zakjes van je short zijn echt schattig haha
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aah, ik vind echt alles aan je outfit leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hmm nou ik kan je vertellen dat GG echt súperleuk is haha. Eigenlijk lijkt The Vampire Diaries me ook leuk, maar veel enger, dat wel. Mooie outfit, dat short is echt leuk met die zakjes die er onderuit steken ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk outfitje! Je shortje en schoentjes zijn zo schattig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke outfit en je haar zit zo echt heel leuk :D!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je shorts zijn ook super leuk! Succes met al je school werk

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De zakjes van je shortje zijn leuk~ :D

    BeantwoordenVerwijderen
  17. O, je short is geweldig en je tasje ook! Ik vind je schoenen trouwens echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wauw je haar zit echt heel mooi :)
    dit is 1 van mijn favoriete outfits van je, sowieso :D

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind je tasje suuuuperleuk! En je brogues ook, hoop dat ik ze kan vinden bij de Primark volgende week!
    En ik volg je!


    http://overthewedge.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke blog heb je, mooie foto's en leuke kleren!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super leuke outfit! Het shortje en de blouse zijn super.
    Ik ben je gaan volgen:) zou het leuk vinden als je mijn blog eens bekijkt. x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauwi je outfit is echt leuk. Dat tasje is zo leuk en je short! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ik vind jouw short echt geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ik snap wel dat je hem zo leuk vindt, want hij is gewoon ge-wel-dig!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. love jou tasje.

    http://sunnyshadeup.blogspot.com/
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nice clothes!
    Following you! Follow back?

    domestictimemachine.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. heel erg leuk ik ga je volgen je outfits zijn echt tof en je header is ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dankjwel!

    En dat is echt ene superleuk tasje! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wow, ik vind je blog echt super leuk! I love your slyle. Ik volg je nu :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.