woensdag 23 maart 2011

Mint/gold

Stage, drukte. Niet zo veel tijd om te bloggen dus. Dit is mijn eerste echte stageweek in groep 1/2 en ik heb het naar mijn zin. Ik heb al een paar activiteiten en spelletjes met de kinderen gedaan en ik leer ze steeds beter kennen. Vooral de gesprekjes zijn leuk! En in de pauze in het zonnetje zitten is ook geen straf. Maar natuurlijk ben ik wel laat thuis en het voorbereiden van de lessen kost zoals altijd behoorlijk wat tijd. Ik ben trouwens Pretty Little Liars gaan volgen, in plaats van Gossip Girl. Want ik raakte gefrustreerd toen ik de aflevering die ik zocht niet kon vinden, haha. Kusjes.

36 opmerkingen:

  1. Leuk die ring en je ketting! Je hebt echt een mooie kleur haar! :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje :D! Jouw header is ook super, stijl haar staat je echt leuk :). En ook lekker dat je elke pauze buiten zit! Mag je ook les geven, en aan welke groep dan? Ik zou echt zo gefrustreerd worden als die kinderen niet zouden luisteren x).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie foto's! veel succes nog met je stage! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. liefde voor je ring! waar is die van als ik vragen mag?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's!
    die ring is echt leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je stage leuk is! Pretty little liars is echt onwijs leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's! Je ketting is echt leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk dat je groep 1/2 doet! En is pretty little liars leuk? Ik zag namelijk het boek deel 1 & 2 voor 10 euro te koop, ik wist niet of het leuk was... (;

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wel mooie foto's! (:
    Oh, pretty little liars is leuk ja!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een super leuke ring! succes met het voorbereiden ^^

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. lovely pic's vooral met je knot! Ik hou zowiezo van "haar" foto's haha.. Ik moet ook maar eens pretty little liars gaan volgen, want de boeken vind ik geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie ring!
    Leuk dat je stage zo goed gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WAAROM zijn jou foto's altijd zo moooii

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Eerste keer dat ik je nieuwe header zie & ik vind hem geweldig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie foto's!
    Lijkt me echt spannend zo'n stage!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooie foto's, ^^
    & succes met je stage!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een heerlijke header Denise! Je geeft me inspiratie hihi!
    En de fotos zijn ook heel mooi! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat ziet je haar er leuk uit!
    Heerlijk dit zonnetje he

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wauw, superfoto's.
    Mooie detailshots!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie foto's!
    super leuke outfits heb je trouwens altijd aan (dat zag ik op girlscene haha).
    veel succes en plezier met je stage!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hey! Je hebt een leuke blog + leuke outfits + mooie foto's!! Ik volg je! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie outfit :D
    Succes met je ov, ik vind het ook irritant :(
    xxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. oh, kheb net al je foto's bekeken, ze zijn beautiful!
    neen echt, ze hebben allemaal iets extra, iets aparts ;)
    en misschien hoor je me al afkomen, maar hoe heb je deze foto's kunnen maken?
    'k ben wel geïnteresseerd in fotografie, en ik zou graag foto's zoals die van jou kunnen bereiken.
    Kan je me hier misschien bij helpen?
    x Griet

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.