zondag 13 maart 2011

Swallows

Het uitgaan gisteren was leuk en drúk, haha. Vandaag wilde ik beginnen met het afmaken van mijn kunstverslag. Ik heb me er heel erg op verkeken, het is onwijs veel werk. Daarom heb ik maar besloten het te bewaren voor het tweede inlevermoment, omdat ik weet dat ik het niet afkrijg. Ik heb wel een ander verslag afgemaakt en nog wat artikelen voor Nederlands doorgelezen. Ik ben ook een beetje met mijn kamer bezig. Ik kreeg ineens een heel leuk idee, wat heel makkelijk te maken is. Ik heb wat zwaluwen getekend, uitgeknipt, geverfd en opgehangen aan een visdraadje. Het resultaat vind ik heel leuk!

35 opmerkingen:

  1. super leuk gemaakt, + mooie pictures.
    xx Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk idee! Ik had laatst ook een DIY op Cherished staan over tissuebollen aan het plafond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een leuk idee! Die eerste foto is ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een gaaf idee, die zwaluwen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er echt leuk uit :D
    Xx Lulu

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha ja. het ziet er echt leuk uit. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankje :D. Klinkt alsof je het heel druk hebt, succes ermee! Ziet er echt creatief uit, die zwaluwen. Leuk bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die zwaluwen zijn echt een geweldig idee! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat leuk zo met die zwaluwen! Ik moet ook nog een verslag maken die ik steeds links laat liggen, ik ken het, haha.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah wauw ziet er echt super leuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk! Volgens mij heb jij echt een hele leuke kamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik zou willen dat ik ook zo netjes was! hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw, het ziet er echt heel leuk uit! zwaluwen zijn gewoon tof (:

    BeantwoordenVerwijderen
  14. dankjee voor je lieve comment! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ah dat is echt heel leuk verzonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. bedankt voor je lieve reactie! het is haken, haha! dankje! en trouwens, wat leuk dat je pabo doet, wil ik ook heel misschien gaan doen... (;

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuke die vogels!

    http://fashiablee.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow wat prachtig en netjes gedaan! erg mooi! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ziet er inderdaad leuk uit! supercreatief.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. great idea!!!




    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.blogspot.com/

    (there's a NEW give-away)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wel ik ben ook ergens in januarie begonnen omdat ze het begonnen uitzenden op tv ;d maar ik kan haast geen week meer wachten tot de nieuwe aflv dus kijk ik online , met welke site kyk jij ? of hebje de dvd-boxen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  22. the swallows are so cute :)
    xx
    the cookies
    visit us dear
    www.samecookiesdifferent.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.