dinsdag 15 maart 2011

Tuesday

Zoals je ziet heb ik een nieuwe banner gemaakt. Ik vond die andere niet leuk meer. Vandaag had ik gepland om twee verslagen af te maken. Ik begon eerst met het verbeteren van mijn reflectieverslag. Dat ging heel snel gelukkig, want ik had hulp gevraagd bij de leraar. Ik hóóp dat ik nu wel een voldoende haal. Daarna was het de bedoeling dat ik bezig zou gaan met een theoretisch kader voor rekenen. Het is net zo erg als het klinkt, ja. Daar had ik geen zin in, dus heb ik maar alvast wat lesvoorbereidingen getypt voor volgende week. Verder.. heb ik eindeloos veel foto's bekeken op flickr en schoongemaakt/opgruimd uit verveling. Mja, zo doe ik ook nog eens wat.

19 opmerkingen:

  1. Leuk bewerkt je blog! Leuke foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. succes met je theoretisch kader voor rekenen. Klinkt inderdaad niet als een pretje. Deze foto's zijn ook mooi zeg! De sfeer spreekt me echt aan (: xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw, je header is echt heel mooi geworden! succes met je voorbereidingen en toetsen! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schattige foto's! De banner is echt mooi geworden! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke header!!

    http://fashiablee.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je banner is erg leuk! Mooi blousje ook! Ik houd alleen niet zo van sigaretten, maar volgens mij heb je dat doosje ook alleen voor de sier, hihi. :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je header is echt heel erg leuk!
    & leuke foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie header en je profielfoto is ook leuk!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, je header is echt enoooorm leuk! ;o Dat kan je echt goed! En mooie foto's. x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto's! en ik vind je nieuwe header echt superleuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow zeg, je header is geweldig! En die foto's zijn ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Love the colours... so delicati




    http://giocodidonne.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie banner, jij maakt altijd zulke originele dingen éh, echt gaaf. 't Lijkt me ook zo leuk om een kamer als jou te hebben, zo lekker rustig! I ♥ your blog !

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.