woensdag 9 maart 2011

Webcam face

Helleu. Vandaag hadden we niks afgesproken met ons studiegroepje. Dat zou betekenen dat ik thuis kon blijven, zij het niet dat we vanmiddag twee informatiebijeenkomsten hebben. Een over de student uit Brugge en een over de werkweek naar Zweden. Ik heb net de tijd gehad om iets voor school te doen. Dat heb ik ook wel gedaan, maar de opdrachten die ik niet leuk vind schuif ik steeds voor me uit. Jullie kennen het wel. Straks ga ik dus naar school en daarna ga ik bij Lisa eten. Liefs.

29 opmerkingen:

  1. Je hebt echt een heel mooi shirt aan! Love it! Ik wou ook dat ik weer naar school kon gaan... :/
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken het, ik stel ook altijd alles uit.. Wat zit je haar mooi op die foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ken het inderdaad (A) helemaal zo met de vakantie! leuke foto's trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind webcam foto's nog wel wat hebben! Je blouse is en blijft geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt je mooie blouse weer aan!
    Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Blijf dit blousje echt superleuk/lief vinden!
    Succes met je schoolopdrachten,
    en ga je naar Zweden?
    Dat lijkt me echt zooooooo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke blouse en mooie kleur, hij staat je goed!
    xx Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij bent zo enorm mooi! Echt serieus prachtig ♥
    Liefs, Lotte
    http://ponyfire.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, ik vind dat ook. En weet je wat het lullige is van deze hele week? Niemand geeft me ook het huiswerk. Ik moet zelf die docenten maar e-mailen voor huiswerk met verhoging en keelontsteking. Echt belachelijk. Heb zelfs een www geplaatst op me hyves voor oproepje voor het hw als we die hebben... :/ ik baal hier zo erg van. Ik ga je trouwens even opnieuw volgen met mijn nieuwe blog!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke fotoos! Je bent echt 'n mooi meisje, en die blouse staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. You look gorgeous!

    thefashionguitar

    BeantwoordenVerwijderen
  12. love your yellow shirt (:

    xx, nati&tany
    http://whoop-itup.blogspot.com/

    ps: we have a give away right now q:

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Succes met je schoolopdracht!
    Ik vind die 1e foto echt mooi. <33

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik weet niet hoe het komt, maar ik kan jou foto's nooit zien :c

    BeantwoordenVerwijderen
  15. @ Anoniem: Jammer.. Ik weet niet hoe dat komt. De rest ziet ze geloof ik wel. Ik upload mijn foto's altijd met tinypic.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wonderful post!
    If you want, you follow me and I'll follow you too :D.
    Alla moda e con stile

    BeantwoordenVerwijderen
  17. First of all, let me tell you girl that you are stunning a real beauty, and then I totally love your shirt, the shape and the colour is perfection. xxx
    www.this-grace.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat het jij een mooi gezichtje zeg!
    en hele mooie top ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw mooie foto's, ook al zijn ze met de webcam genomen! Je blouse is echt heel mooi! ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.