zondag 20 maart 2011

Zon en ijs

Kijk, dit is nou precies wat ik wél wil. Een goddelijk weertje. Vanochtend heb ik een lesvoorbereiding gemaakt. Ik heb nu een hele lange stageperiode, met tussendoor mijn werkweek in Zweden. Geen leerwerk voor school dus, maar wel ontelbaar veel lesvoorbereidingen en stageopdrachten. Eigenlijk moest ik van mezelf toch aan dat ene rekenverslag werken, maar ik ben er letterlijk voor weggelopen. Mama, Estelle en ik zijn naar het bos gegaan en hebben daarna heerlijk ijs gegeten. Misschien is het zelfs warm genoeg om straks even op het dak te zitten, hmmm. Oh, en dit had ik vandaag aan.

35 opmerkingen:

  1. leuke foto! succes nog met alle voorbereidingen.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke foto & outfit!
    Ik ontvlucht mijn huiswerk ook steeds, maar de stap om het dan te gaan maken word alleen maar groter...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. echt een mooie outfit! ik hou ook echt van dit weer, mmm. succes met je stageopdrachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat heb je weer leuke kleren aan! jou foto's zijn echt zo mooi hè. en ik ben best wel een beetje jaloers dat jij naar zweden gaat, lijkt me zo mooi daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bij ons is de ijssalon ook weer opengegaan, zo fijn!
    Leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. echt een super leuke outfit!!
    ik moet vandaag ook veel doen voor school
    maar probeer er ook steeds onderuit te komen :$

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een super leuke outfit! Dat jurkje en de brogues zijn echt cute. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is vandaag idd een heerlijk weertje, heb ook veel foto's gemaakt in de tuin! Leuk outfitje

    http://fashiablee.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja het weer is zo mooi vandaag! :D
    Heb ook lekker ijsje (mcflurry) gegeten XD

    BeantwoordenVerwijderen
  10. echt een hele leuke outfit! het weer is inderdaad lekker, alleen had ik het ietsjes te druk met school waardoor ik niet veel van buiten kon meepikken :( XX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke outfit! Wat gaaf dat je naar Zweden gaat! En het was vandaag inderdaad echt heeerlijk weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldige outfit en het idd heerlijk weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super outfit meid! hier is het ook heerlijk weer <3
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauw super leuke outfit!

    peaceloveandnailart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke outfit! Estelle vind ik trouwens een erg mooie naam! Die hoor je niet zo vaak! Je jurkje vind ik erg schattig! ♥
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattige outfit, echt leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk dat je naar Zweden gaat, waar in Zweden kom je? En ja, iedereen heeft het volgens mij zo druk met school, niets aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. leuke outfit en dat klinkt als een gezelllig dag, ik schuif mn schoolwerk ook altijd naar voren haha!x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. dankjewel voor je reactie! ik denk inderdaad dat het besef (hier, maar ook daar) nog moet komen. Mooie outfit trouwens!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ik zie je titel en ik denk IJS daar heb ik zin in ahhahaha.. Mooie foto allemaal en hieronder je post ook! Alle kleuren passen zo mooi bij elkaar! X

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh wat een leuk kleedje, perfect voor de start van de lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een super lief jurkje! Je ziet er echt sweet uit! En heerlijk weer, echt he gelukkig ben echt heel die winter met ijs en sneeuw (is even leuk)haha zat!

    xoxo
    Eef&Lot

    Ps: Maybe you will follow us...?

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Like your shoes!



    Kisses from
    www.visionofadreamer.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk, lekker zomers! Leuke schoenen!

    xx Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.