zondag 17 april 2011

17 april

Hai. Wat had ik een druk dagje vandaag zeg. Stage gaat weer gewoon door en van maandag tot en met woensdag heb ik een thema in de klas. Ik heb allerlei activiteiten bedacht wat echt veel tijd in beslag heeft genomen. Ik ben de halve dag aan het typen geweest en mijn halve kamer ligt bezaaid met allemaal spullen die ik mee ga nemen. Tussen de middag heb ik geluncht met wat (ex)collega's. Dat was wel even gezellig! De outfit is trouwens van gisteren. Het blouseje heb ik in Zweden gekocht.


Katy Perry & Kanye West - E.T.

29 opmerkingen:

  1. Wat een mooi blousje, en het is altijd irritant als je na een (mini)vakantie dan weer gelijk aan het werk moet haha. En je hebt je haar weer gestijld volgensmij, leuk :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit!
    Nog veel succes met je stage.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die broek staat je mooi!

    Join my giveaway & win a top chosen by yourself! -->> www.myfashion-notebook.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leeuke outfit!
    En echt prachtige foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk bloesje! jammer dat ie uit zweden komt, haha. dat spijkerjasje heb ik ook, zit zo fijn!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah hele mooie outfit! spijkerjasjes zijn altijd leuk:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk, die thema dagen.
    Leuke schoenen <3
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke foto, geweldige blog heb je ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I like this jeans so much.

    http://31-85.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik hou van al jouw foto's die je steeds maakt, hihi. Ze zijn altijd prachtig. ♥ Superleuk blousje en outfit!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke outfit. Die schoenen zijn leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wonderful look!! simple and chic <3 love it!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.