dinsdag 19 april 2011

23 ˚C

Gisterochtend ben ik begonnen met mijn thema bij de kleuters. Vandaag wisselde ik de groepjes door naar een andere hoek. Ik had mezelf omgetoverd in een oma en ik was jarig. Ik wilde slingers voor in mijn huis, mooie kaarten en cadeaus. Ze vinden het echt leuk. Morgen is mijn laatste themadag. Het was veel werk, maar zeker de moeite waard. Ik wist trouwens niet dat het zulk lekker weer werd vandaag. Ik denk dat ik mijn slippertjes maar weer uit de kast haal. Heerlijk!

Foto's uit Zweden

16 opmerkingen:

  1. klinkt als een hele leuke juf denise, hihi! mooie foto's! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hebt echt een superleuk blog, je schrijft echt leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk, je themadag! Mooie foto's uit Zweden, ziet er echt rustgevend uit! (;

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's!
    Het was inderdaad zalig weer vandaag :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's. Heel leuk.
    Het was ook zo lekker weer.
    Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. these are such beautiful photos <3 makes me wish i was there!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thema's met kinderen is zo leuk! ik heb laatst nog carnaval gedaan. Het is super veel werk. Maar wel heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk zeg! En mooie foto's, en die slippers kunnen zeker uit de kast het is heerlijk weer.. 24 graden! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah, wat leuk zeg dat de kinderen jou thema geweldig vinden. :D En wat heb je weer prachtige foto's gemaakt! Oh, Zweden lijkt me zo mooi!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Klinkt als een leuke dag ! Geweldig dat de kids je thema leuk vinden ! Mooie foto's ook !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke blog heb je! Leuke foto's! x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.