vrijdag 8 april 2011

8 april

Hola. Het is weer weekend en daar ben ik best aan toe. Morgen ben ik alweer jarig. Ik moet zelfs nog een paar uurtjes werken. 's Avonds ga ik met Lisa mee oppassen. Een gewoon dagje dus, nothing special. Maandag ga ik alweer naar Zweden. Ik heb er echt héel veel zin in. We gaan Zweedse scholen bezoeken, Zweedse studenten ontmoeten en ook nog een middagje outdoor education doen. Het lijkt me echt een mooi land met leuke mensen. En oh ja, ik heb een nieuwe OV! Hoef ik niet meer de hele tijd te vragen om goedkope kaartjes. Fijn, fijn.

24 opmerkingen:

  1. Ah wat gaaf dat je naar Zweden gaat! En hele leuke foto's en outfit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk jurkje!
    En ik wil ook echt een keer naar Zweden, alleen al voor de kleding!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw, heel mooi!♥ alvast gefeliciteerd en heel veel plezier in zweden! zweden is echt een leuk land hihi, ze zeggen dat ze daar iets voor lopen op de modetrends.. XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alvast gefeliciteerd!
    Die eerste foto is mooi, je jurkje ziet er lief uit. Oee, ik wil ook naar zweden. Ben nu al heel benieuwd naar de fotos die je gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je brogues en jurkje zijn echt moooooi! Super dat je maandag al naar Zweden gaat. Have fun! Het is een prachitg land :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alvast gefeliciteerd ♥ Vet leuk om naar Zweden te gaan, lijkt me echt super! Leuk jurkje heb je trouwens

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie schoenen!
    En naar Zweden, klinkt leuk! Ben er nog nooit geweest, maar ik wil er ooit wel een keertje heen gaan :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, hele mooie kleuren! Waar heb je het jurkje vandaan? Echt heel leuk zeg, alvast gefeliciteerd, en veel plezier in Zweden.

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh, hele schattige outfit! en alvast gefeliciteerd!(:

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw nice outfit!

    Die ring heb ik ook maar dan in een beige kleur hihi. Ik vind je schoenen trouwens prach-tig.

    xox

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alvast gefeliciteerd. Ik wens jouw een fijne verjaardag. Je hebt het weer mee. Het word prachtig weer :)
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. de eerste foto is mooi zeg!
    de kleuren van je outfit zijn echt heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk! Studeer je trouwens de pabo? Toevallig, ik wil wss de academische pabo gaan doen : )

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oo, gefeliciteerd Denise :)
    En wat een ontzettend leuk jurkje!
    x Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een ontzettend mooie ring!

    Ik heb trouwens een vraagje, een paar artikelen terug liet je twee nieuwe aankoopjes zien, dat bloemenblousje, en zo'n shirtje met 'gaatjes'. Deze heb ik ook besteld, maar ik vind hem heel moeilijk te combineren. Dus bij deze de vraag, hoe combineer jij deze? :) Het is zo'n korter model toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. @ anoniem: Ik heb zo een outfitpost met dat shirtje, dus het komt eraan, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, superleuk dat je naar Zweden gaat! Lijkt me zo'n mooi land! Zou er ook graag heen willen! Heel veel plezier daar! :D
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wauw mooi outfit! past zo goed bij dit weer <3 en ooh wat vet dat je naar sweden gaat!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. supersuperleuke outfit;d
    lovely shoess
    en nog gefeliciteerd& veel plezier
    in zweden lees ik net;o
    xx ik volg je(K)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, geweldige outfit!
    Ik heb zelf geen blog.. maar jouw blog is geweldig om te lezen!:D

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.