vrijdag 29 april 2011

Flowers and chocolate

Vandaag was mijn allerlaatste stagedag in groep 1/2 en ook van dit schooljaar. Het was een drukke, maar gezellige dag. We hadden ook nog maandsluiting vanmiddag. Ik heb ook heel veel lieve cadeautjes gehad, wat ik echt niet had verwacht. Vier dozen chocola én een reep, bloemen, bodylotion/zeep, tekeningen, kaarten, een lijst met alle namen en van mijn mentoren een cadeaupas van de Hema. Ik heb zelf ook wat gegeven en getrakteerd. Het is echt raar dat ik ze nooit meer zal zien.. Toen ik thuiskwam dacht in ineens aan de welbekende Kruidvatactie. Ik heb twee keer mijn lievelingsmascara gekocht, een goudkleurige en mintkleurige nagellak en lippenstift. I'll show you later! Morgen moet ik werken en 's avonds ga ik denk ik feesten. Have fun!


12 opmerkingen:

  1. Ah wat leuk, lekker ook al die chocola!


    give away op mijn blog! > http://overthewedge.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ah wat lief van ze zeg! ik had vorige week ook mijn laatste stage dag en dat voelt idd raar.. en jij moet ook werken op koninginnedag? ik ook en heb ongeveer het zelfde plan om s'avonds nog even uit te gaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaah, wat super lief zeg!
    Die tekeningen zijn echt heel leuk.
    Ik moet morgen ook werken:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah leeeeeuk! Ik heb al 3x afscheid moeten nemen op stage, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief zeg! Veel plezier met feesten. :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. aaah wat lief van ze!
    ben benieuwd naar je aankopen

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.