donderdag 21 april 2011

Sunproof

Liggend in de zon op het dak, met mijn ogen dichtgeknepen tegen de zon, terwijl mijn youtube playlist afspeelt. Niets is beter dan dat. Ik heb een goede beoordeling gehad voor mijn thema, waar ik heel blij mee ben. Nu zijn we vier dagen vrij. Morgen en overmorgen moet ik wel werken, ik denk dat het behoorlijk druk gaat worden. Ik moet eigenlijk ook weer beginnen met een reflectieverslag schrijven. Ik moet weer drie van die dingen maken, belachelijk. Maar vandaag begin ik daar nog even niet aan. Eerst even lekker niksen en dan zien we wel. Enjoy the weather!

Alexandra Stan - Mr saxobeat

16 opmerkingen:

  1. mooie foto's!♥ top dat je voor je thema opdracht een goed cijfer hebt! haha, wij moeten bij handvaardigheid ook altijd reflecteren, ik haat dat ook zo! maar volgens mij is een reflectie van HA niks bij wat jij moet doen, succes!!! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is ook echt heerklijk weer! Geniet er van :) ik moet ook helaas werken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto's. heel leuk gedaan.
    Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk dit weer!
    leuke foto's ook

    BeantwoordenVerwijderen
  5. bedankt voor je reactie:D ik vind je blog erg leuk! ga ik ook followen! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauuw mooie foto's!
    en echt prachtig weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, ik verlang zo naar de zomer bij het zien van de tweede foto. ♥ Prachtige foto's en goed van je cijfer zeg! Geniet van dit lekkere weer (al is het nu avond, haha).
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die voetenfoto is echt superleuk!
    En bedankt voor je reactie!

    Liefs,
    Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. het weer is idd echt heerlijk! leuke zomerse foto's!xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je leuke foto's gemaakt! iedereen houdt van dit weer! leuk Eau je een goede beoordeling hebt gehad :) geniet van je 4dagen vrij. of naja soort van. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooie foto's. Geniet van het mooie weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke foto's! En geniet maar van je 4 dagen 'vrij' :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk dat je een goede beoordeling gehad hebt! x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.