zondag 22 mei 2011

Braid/cross

Hee hee. Mijn ouders zijn net weer thuisgekomen van hun weekendje weg. Ik heb wel een lekker weekend gehad. Vrijdagavond was supergezellig met Lisa en Esmée. We zaten eerst even bij mij en gingen daarna naar Onze Vrienden en La Vie. Laat ik zeggen dat ik niet helemaal helder was, waardoor ik ook mijn wekker vergat te zetten. Geheel toevallig wierp ik om tien voor acht een blik op mijn wekker. Tien minuten later was ik op mijn werk, haha. Vandaag doe ik vrijwel niets. Ook al heb ik nog best wat verslagen die aan het eind van het jaar afmoeten.. Maar ik wil niet, niet nu. Morgen hebben we een dansdag op school. I hope it will be fun.

31 opmerkingen:

  1. Op de een of andere manier vind ik zulke foto's altijd zó gaaf, maar mij lukt het nooit echt om zulke te maken haha.

    http://fashiablee.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, hele mooie foto's! gaaf bewerkt! liefss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's, je foto's hebben altijd een hele
    fijne sfeer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great blog!
    I'm your newest follower ;-)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw die eerste foto is mooi zeg, weheartit-waardig, en de andere trouwens ook.thanks voor je lieve lieve comment, wordt er helemaal blij van :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dankjewel, ik had touw voor de lens gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's! Ik vind het kleurtje van je nagellak prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke nagellak :D!, ik heb ook zo'n kleur bij de Hema gekocht gister!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zo dan heb je geluk dat je op tijd op je werk was haha. meestal gaat dat wel automatisch, op tijd wakker worden. succes met school

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh wat een geluk dat je op tijd was!
    en leuke foto's :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuke foto's zeg, vooral die 2e. En wat fijn dat je een fijn weekend hebt gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supermooie foto's en mazzel dat je nog optijd was, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. We volgen je trouwens, we vinden je stijl heel leuk!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je maakte echt mooie foto's!
    Veel plezier met de dansdag morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie foto's & je nagellak is nice. x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie nagellak! Als ik een vlecht maak is het echt superrrrrdik en groot en huge, los gaat niet bij mij, helaas =)!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mooie foto's
    & ik vind die nagellak echt super! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb ongeveer dezelfde kleur nagellak & i love it! :)

    visit fashion-is-forever.blogspot.com
    if you like it, follow (:

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, mooie foto's! En je nagelakkleurtje vind ik erg mooi!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk gedaan die foto's zo! En schattig kleurtje nagellak!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hey, dat kleurtje nagellak heb ik ook! Heel de wereld houdt van carice, zo zie je maar weer:p!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. leuke nagellak en wat een geweldige kleur nagellak!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.