donderdag 2 juni 2011

Doe mee!

Nou, ik denk dat ik wel weet wat het gaat worden. Bíjna iedereen heeft gekozen voor het verloten van een header! Dus dat ga ik doen. Je kunt je dus in deze post opgeven om mee te doen. Je moet natuurlijk wel een volger van me zijn. Voor de rest kun je niks doen om meer kans te maken om te winnen, dat vind ik niet nodig. Je hoeft je dus alleen op te geven. Nadat de winnaar bekend is kunnen we samen overleggen welk formaat de layout moet hebben en of er nog bepaalde foto's/kleuren in moeten. Liefs!

Willen jullie wel duidelijk aangeven of je wél of niet meedoet?

40 opmerkingen:

  1. Dit vind ik echt een hele leuke winactie! Ik ben wel mega-lurker haha, ik volg je wel via Bloglovin maar laat nooit een reactie achter. Ik wil wel graag meedoen :) Mooie foto's ook weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil heel graag meedoen :D Leuk dat je dit doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waaaah blauw met witte stipjes, wat zie je er weer prachtig uit !! Dus als deze comment dalijk hier staat doe ik al mee? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou dan ben ik dus de eerste die meedoet he! haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je ogen zijn prachtig en leuk idee ^^ Ondanks dat ik je blog erg leuk vind doe ik niet mee omdat ik liever zelf mn headers maak ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk!
    Ik doe mee!

    Echt heeel origineel en leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou ik zou wel een header willen winnen :p
    je hebt echt een hele mooie blog!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik wil zeker mee doen, volger ben ik al van je! leuke win actie. mooie kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah dat wil ik echt graag! Ben al bezig met een beetje mijn blog te veranderen, maar een header is zeker noodzakelijk! Bij deze doe ik dus mee, ik volg je allang! Haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat leuk dat je dit weg geeft! ik ben gelukkig heel blij met mijn huidige header

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een super leuke & originele give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. aaah super leuk!
    ik doe mee hihi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. echt super! ik doe zeker mee.
    hopen dat k win haha. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige foto's !Haha, ik doe graag mee want ik ben altijd zo verliefd op je headers !En natuurlijk ben ik een trouwe follower ! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke en originele winactie! Ik gun het andere mensen, ik ben tot nu toe nog tevreden met mijn header, hihi. :) En wat een prachtige foto's weer! En je ogen zijn erg mooi! :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk dat je deze winactie toch doet, ik doe zeker mee! :) Liefs, LACHERELLE

    BeantwoordenVerwijderen
  17. superleuke winactie. ik doe mee. ik heb wel een nieuwe header nodig, en ik ben nogal een beginner ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja ik doe mee! Mijn site ziet er nu nogal vercrackt uit, en in de vakantie wil ik er aangaan werken dus dat zou perfect zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik doe mee! Die ik nu heb is zo saai ...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuke foto's en mooie blog - echt super lay-out! Ik sla hem dit keer ff over!

    Enjoy my Give-Away! Ga naar: www.veer-blog.blogspot.com/2011/05/kenzaa.html !!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik doe mee! ik heb jou lay-outs altijd al geweldig gevonden. xo alissa

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ik doe HEEL graag mee!
    ik heb van alles geïnstalleerd en geprobeerd om een mooie header te maken, maar niks lukt me.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. I'm in, ookal heb ik net een nieuwe header, hihi! X

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk, ik doe mee! Ik volg je via bloglovin :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super mooie foto's ! :)

    volgen we elkaar?

    & zou je aub willen stemmen op mij; http://www.billabong.com/girls/eu/mybillabongbikini#item_1583_fun-on-the-beach

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik weet niet of ik nog mee kan doen, maar anders wil ik dat wel heel graag!
    mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. waauw, geweldig!
    natuurlijk doe ik mee!
    je headers zijn namelijk altijd prachtig, haha!

    o ja, ik volgde je ook al heel erg lang met Google!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik had eerst gezegd dat ik niet mee wilde doen i.v.m. mijn beautyblog, hihi. Maar nu ik weer een persoonlijke blog heb, wil ik toch een poging wagen, hihi. :D Dus ik doe mee en ik volg je al met GFC met de naam Maris. :D Je headers zijn altijd prachtig!
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.