dinsdag 14 juni 2011

Flowers

Vandaag is mijn laatste lesweek begonnen. Gisteren ging ik nog met Lisa aan de slag voor ons Nederlands verslag. We zijn vier uur bezig geweest, maar de helft van de tijd waren we aan het kletsen en lachen, hihi. Morgen gaan we het afmaken en dan blijf ik daar slapen. Vanmiddag ben ik bezig geweest met mijn 'rommelpot' voor handvaardigheid. Het wordt een soort van raar fantasiewezen, maar het is best leuk om te doen. Nu ga ik naar de sportschool. Ik ga een keer hiphop doen i.p.v. sh'bam. Ben benieuwd.

20 opmerkingen:

  1. super leuk!
    succes met je laatste lesweek xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker zeg nog maar een weekje! Ik nog 2. Succes met hip hop :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, prachtige foto's weer! Hihi, wat toevallig, ik ga ook zo naar de sportschool! :D Succes met school!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's. Zo'n verslag samen maken kan altijd zo gezellig zijn:P Hihi. Succes met je laatste week.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben benieuwd naar je rommelpot! En ik vind je laatste foto erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke bloemetjes! Toch nog iets dat me kan opfleuren tijdens de examens!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oee, hiphop is heel leuk, doe ik zelf ook =) Maar het is natuurlijk wel iets waar je van moet houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die 2e foto is mooi :)

    Is sh'bam trouwens leuk om te doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooie foto's en chill dat dit je laatste lesweek is! X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. The flowers are stunning. So summery x


    hope to hear from you*!
    www.amyflyingakite.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha wat een productief dagje zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.