vrijdag 24 juni 2011

Jewelry

Mijn laatste lesweek was vorige week en de toetsen zijn gemaakt. Nu rest er nog een ding, en dat is het afmaken van drie verslagen. Ik heb er tot en met 4 juli de tijd voor, dus dat zou toch moeten lukken. Tussendoor heb ik nog wat feestjes. Eentje zaterdagavond, en maandagavond een feest in de tuin bij onze mentor. Iedereen in de klas moet iets te eten klaar maken, heel leuk. Vandaag heb ik het theoretisch kader voor rekenen getypt en 's middags ging ik nog even het dorp in. Bij het Kruidvat heb ik deze mooie sieraden gekocht. I like!

30 opmerkingen:

  1. succes met de afrondingen op school!
    hele leuke sieraden, ik ben nog op zoek naar zulke armbandjes :)

    xsannne.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, niet gedacht dat het kruidvat leuke sieraden had, erg mooi! Ja, die talking tom kan je ook aaien hoor, dan gaat hij spinnen ofzo haha.

    Ps, ik ben echt jaloers op jouw kamer, het is zo netjes ingericht en zo leuk, daar moest ik ineens aan denken haha.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw, hele leuke sieraden! zag ze al op je tumblr staan, hihi! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, mooie armbanden! Paarse is het leukste, haha. Geweldige foto's weer!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thanks! Hopelijk gingen je toetsen goed, nu je verslagen nog! Wel lekker dat je (bijna) klaar bent. Maar je mentor, is dat niet hetzelfde als een leraar? Is het niet awkward om een feest bij je mentor te hebben? Ik moet er niet aan denken om bij mijn wiskunde leraar een feestje te bouwen, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie sieraden zeg !!


    Groetjes
    Eline DM*

    ps: kom ook gerust is langs mijn blogje, en het zou tof zijn als je dan wat feedback achter laat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leeuke sieraden. Ik vind de armbanden echt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog succes met je verslagen! gaat vast wel lukken!
    leuke dingen heb je gekocht! die oorbellen zagik, superleuk! (L)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah die armbandjes zijn echt superlief!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die armbandjes zijn echt leuk.
    Leuke kleuertjes!

    xo,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kleuren ♥♥
    &Bedankt voor je reactie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lovely bracelets, echt prachtig!
    Bedankt voor je lieve reactie, ik ben ook helemaal verlief op mijn jasje!

    Loves,
    Rowan

    www.redreidinghood.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie sieraden ! Lekker vrolijk en zomers, i like it!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi armbandjes!

    By the way heb je eventjes tijd om voor mij te stemmen :D? Zou super lief zijn! Ga naar Nokia facebook page en dan ga je naar gallery en dan view by date en zou je dan eventjes op mij willen stemmen? Mijn blog is 'The black maze' xx Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.