dinsdag 28 juni 2011

Last night

Gisteravond was het feest bij mijn mentor. En wauw, wat was het mooi daar! Ze had echt een prachtige grote tuin, met mooie bloemen, oude speeltoestellen (inclusief trampoline) en zelfs een buitenkeuken. Het was echt een perfecte plek. En dan de hapjes, die waren ook heerlijk! Denk aan: Turkse pizza, fruitsalades, worstenbroodjes, gehaktballetjes, en lekkere toetjes en taart na. Het was een heel gezellige avond met veel lekker eten. Sommige mensen hebben zelfs even een trackerrit gemaakt, haha. En oooh, wat hadden ze een schattige poesjes! Die móest ik even vasthebben. Ja, het was echt een mooi avondje.

23 opmerkingen:

  1. aaawh! gaaf dat het zo bij je mentor thuis kan, zouden ze hier nooit doen, haha;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ah ik krijg helemaal zin in al die hapjes en om trampoline te springen ahahhaha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt gezellig!
    Die poesjes zijn echt te schattig :D
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatjes! En klinkt echt als een supermooie tuin! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, die bloemen zijn erg mooi! En die poesjes zijn schattig! Zo te horen was het erg gezellig! En die hapjes klinken erg goed! :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. AAHH, wat een schattige kittens.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. klinkt geweldig! En wat een lieve katjes, ik hou van kittens hihi.

    En pfft, ik hou deze hitte ook niet meer vol. Het mag wel wat minder van mij haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi dat het gezellig was ! Leuke foto's ook. Die poesjes zijn echt schattig ! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ahh die katjes!
    geweldig zeg , mooie fotos weer meid

    New outfit post ; Silver times
    www.mirfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ah, super lief die katjes! fijn dat je het naar je zin hebt gehad! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ahh die katjes zijn super schattig! x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. haha inderdaad! het onweert hier nu al een beetje, naja flitsen dan;s
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat heb jij een mooie blog zeg (:
    Ik volg jou. Volg jij back?

    Melissasglamourworld.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw klinkt geweldig en hele mooie foto's!Die katjes zijn zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die bloemen staan erg leuk op de foto :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Karel Paardepoot!

    Lees je FB-bericht van mij even a.u.b.

    xxx.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.