woensdag 22 juni 2011

Maybe we lost the magic peace

Je werpt een blik op de wekker en je weet genoeg. Je hart bonst en in een seconde sta je naast je bed. Je hebt een toets en net vandáág gaat je wekker niet af. Dat gebeurde mij dus vandaag. Ik werd wakker op het moment waarop ik net in de bus had moeten zitten. Mijn moeder was zo lief me naar school te rijden, in haar badjas, ook net uit bed. Gelukkig was ik ruim op tijd. Het was alleen wat minder leuk dat de toets best lastig was. Morgen heb ik nog een toets van kunst. Ik heb al wel goed geleerd, maar ik weet niet meer of ik nóg meer moet leren. Ik vertoon nu een beetje leerontwijkend gedrag, ik ben er klaar mee!

Beyonce - Start over (luister)

20 opmerkingen:

  1. haha zulke dingen heb ik ook altijd.
    Jammer dat de toets moeilijk was.
    Succes met de rest! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. precies datzelfde gebeurde mij afgelopen maandag!x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel herkenbaar! Ik had vorige week met een examen een halfuur vertraging met de trein, haha. Prachtige foto's weer! Vooral die laatste is erg mooi! succes met de rest van je toetsen! :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja! dat is zo vervelend!
    succes moet met je toetsen!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha, heb je geluk mee gehad! mijn wekker (mobiel) ging vanochtend vast staan, pff schrok me kapot.

    ik heb vlg week toetsweek en heb nog niet geleerd, heb echt geen motivatie, maar zal wel moeten! succes nog :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful photos!
    I love how your blue shirt matches the sky :-)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahw vervelend dat je wekker niet af ging !
    Ik heb ook echt genoeg van het leren

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's !Ah balen dat je wekker niet af ging!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah dat is zo naar he, je verslapen! En dat leerontwijkende gedrag ken ik, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahahaha leerafwijkend gedrag:P Veel succes.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, klinkt zeker herkenbaar! En succes met je toets morgen :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. raar maar ik heb dit gewoon nog nooit meegemaakt haha, gelukkig was je wel nog op tijd :) Wel jammer dat je toets moeilijk was! Succes nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is altijd mijn ergste nachtmerrie, daarom zet ik er ook altijd 2 haha.
    En mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nice picture'S

    succes met je proefwerk week !

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. balen, dat je wekker niet af ging!
    hopelijk gaat je toets van vandaag wel goed!
    zou ik jou misschien mogen interviewen over je style & blog enz. ? dat is iets nieuws wat ik op m'n blog wil gaan doen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat was niet zo leuk :S gelukkig dat je moeder je wou brengen. Wat voor kunst studeer je?
    In ieder geval nog heel veel succes! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohnee, echt vervelend! Heb ik ook al eens gehad, ofwel dat de bus in pan staat net als ik een belangrijke toets had :/
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Daar ben ik ook altijd bang voor! Gelukkig dat je nog op tijd was x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Vervelend, maar gelukkig dat je op tijd was! Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Snap dat je er klaar mee bent! Je bent altijd zooo veel bezig met school. Geniet lekker van je weekend :D

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.