vrijdag 10 juni 2011

Turn me up when you feel low

Laatst heb ik en give-away gewonnen en vandaag kreeg ik het pakketje binnen! Omdat het wat later was aangekomen zat er bij het mooie kettinkje ook nog een nagellak en lipstain. Echt super lief, dankjewel Amy! Bekijk haar blog hier. Vanavond moet ik werken en ga ik de finale van x factor kijken. Ik ben heel erg voor Rochelle, maar aan de andere kant is het ook wel eens leuk als er een groep wint.. Morgen werk ik ook en ga ik 's avonds met Linda naar een schuimparty, hihi. Ik denk dat ik dit weekend ook bekend maak wie mijn header give-away wint. Kusje!

Gym Class Heroes Ft. Adam Levine - Stereo hearts (luister)

28 opmerkingen:

  1. Leuke dingen! En ik hoop inderdaad dat Adlicious wint haha (:
    Ben benieuwd wie de header wint!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd & fijn paasweekend. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die ketting is echt super leuk, en lief dat je nog die 2 andere producten erbij kreeg. x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. bedankt voor de tip! hihi nu kan ik eindelijk weer commenten. leuke kadootjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke spulletjes. Het voelt altijd fijn om iets te winnen, hoe klein ook. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke artikelen, dat kettinkje lijkt me heel erg schattig:)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hihi wat leuk dat je gewonnen hebt!
    echt leuke dingen!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk setje en leuke foto's! Ben benieuwd wie er vanavond gaat winnen, vind ze allebei wel erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahahha lol dikke fail, ja pinksterweekend haha. xd

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super dat je hebt gewonnen en leuke prijsjes! ik zit vanavond ook te kijken hoor haha, en mijn voorkeur gaat ook zeker naar roshelle, hou echt van haar stem en stijl! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke dingetjes!
    Mooie blog heb je by the way!
    Kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ah, wat lief van Amy dat je er ook nog een nagellakje en een lipstain er bij kreeg! Dat kettinkje is trouwens echt geweldig, ik ben zelf niet zo dol op kettinkjes, maar dat kettinkje zou ik zo willen dragen, haha. :D
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk meissiee :D
    xxx
    www.sistersandsisters.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oeh schuimpartyyy!
    Geen schuimparty voor mij morgen maar gewoon ouderwets kroegentocht:)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk dat je hebt gewonnen & leuke prijsjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat lief dat je wat extra's hebt gekregen! En Rochelle heeft gewonnen, jeej :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke spulletjes heb je gewonnen! Het lakje heb ik ook nog staan om te testen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. jeeeeeej ze heeft gewonnen! Ahw echt leuk! Ik had ook meegedaan met die give away! Veel plezier bij de schuimpartyyyyy!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik volg je nu net! Ik vind je blog helemaal het einde. Je header is ook fantastisch, ik maak meestal simpele, moet ook maar 's gaan beginnen aan echte mooie headers maken. Hoop dat je mij ook gaat volgen xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.