zondag 19 juni 2011

Winner!

Sorry, sorry. Ik vergat mijn eigen header give-away iets te vaak, haha. Maar nu heb ik dan eindelijk de uitslag! Ik had 40 comments gekregen, en uit 34 daarvan bleek duidelijk dat ze mee wilden doen. Ik heb een random number generator gebruikt en daar kwam 3 uit, oftewel Lara van fashionwarintheair. Ik ga eerst met haar overleggen hoe ze het ongeveer wil en dan zal ik later laten zien hoe de header is geworden. Verder ziet mijn dag er precies hetzelfde uit als gisteren: leren en 's avonds werken. Kus.

Play & Win - Ya BB (luister)

13 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Lara!
    Mooi foto's/ succes vanavond met werken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk dat ik heb gewonnen! Ben er echt blij mee. Heb je al een mailtje gestuurd ;) Nogmaals bedankt, ik vind het geweldig!

    Liefs, Lara.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel! Succes met leren en werken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd lara! echt super leuk! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super mooi!
    haha echt?
    ik zat altijd op het kompas, is er gewoon naast,
    en ik zat ook op het ichtus!
    zo toevallig,!
    ik woon tegen over de bult, die grote speeltuin met bult kabelbaan enz, bij de morgen!

    New outfit post; rock with me.
    www.mirfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's en ik ben benieuwd naar de header:) X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's! En gefeliciteerd Lara!
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.