zaterdag 20 augustus 2011

20 augustus

Ik dacht, laat ik maar weer eens een outfitpost doen, aangezien dat alweer een maand geleden is. Schandalig. Het is eindelijk een beetje lekker weer, dus daar heb ik gebruik van gemaakt. Gisteren heb ik de eerste aflevering van The Lying Game online gekeken en ik vond het leuk. Het is van dezelfde schrijfster als PLL, dus als je dat een leuke serie vind is het denk ik wel een aanrader. De kleding die ik aan heb, heb ik in Italië gekocht. Het shortje komt van de Bershka en het blouseje van Pimkie. Enjoy your saturday!

21 opmerkingen:

  1. wat een leuke outfit!
    ook erg mooie kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die short is echt pretty! Superleuke kleur! Prachtige foto's weer!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit!
    ik zit hier ook in een shortje, maar dat is toch een beetje koud. ;c

    liefs! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk! ik ben helemaal gek van die combinatie :)
    leve color blocking ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke outfit! Vooral je short vind ik helemaal geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oee dat ga ik kijken, ik hóu van pll <3
    en leuk bloesje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een opvallende, leuke en vrolijke short. Hij staat je heel leuk.
    Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. jou outfit is just waaaauw! <3
    mooie blog (:!

    elkaar volgen?

    xoxo

    www.xthesweetestdream.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kleurencombinatie dit en het staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, die kleur van die short! Echt leuk! xx

    Doe je mee aan mijn give-away?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie shorts! Echt super cool!
    Ik hou een give away!
    Ik zou het erg leuk vinden als je meedoet,
    je kunt een welnesspakket winnen!
    De link staat bovenaan mijn nieuwe post.
    Liefs, Charlie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ah super cute outfit heel mooi!
    x amber

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooie outfit! lekker zomers met die kleuren x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hele hele mooie top. ik had ook graag zoiets gewild met een high waisted shortje erbij. maar summer's over helaas.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.