dinsdag 30 augustus 2011

Different faces

Soms heb je even zin om je uit te leven voor de webcam, toch? Ik heb dat wel in ieder geval, dus kreeg ik ineens een ingeving. Misschien ben je ze zelf ook wel eens tegen gekomen, van zulk soort collages. And now I'm showing you mine, hihi. Vandaag is éigenlijk mijn laatste vakantiedag. School begint officieel pas volgende week, maar ik moet er morgen al heen. Ik moet namelijk iets extra's doen om mijn godsdienst diploma te halen, dus gaan we morgen aan de slag met bibliodrama en dans. Ik ben best wel benieuwd. Thuis valt er toch niet meer zo veel te beleven, dus het wordt tijd dat ik weer wat ga doen (zeg ik nu, haha). Veel liefs.

28 opmerkingen:

  1. wauw dat is echt heel erg mooi ! op welk programma heb je alles in elkaar geplakt ?
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha echt super leuk :)
    Je blog is ook heel erg leuk. Ik volg je trouwens, volg je terug?

    http://melissasglamourworld.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha grappig ;D

    ik volg je, jij mij ook??

    x Vera
    www.blogAwogga-haha.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg bedankt voor je reactie. Ben zelf nog heel erg aan 't twijfelen hoe ik t blousje ga combineren juist omdat het zo'n aparte kleur is, heb jij misschien een idee?
    Altijd leuk je zo uitleven voor de webcam hahaha, heerlijk!
    XX Noëlla
    http://livelifeliveblond.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk gemaakt! Ik moet ook maar weer eens met mijn webcam van mijn laptop foto's maken. Ik heb een Macbook Pro en daar kun je hele grappige gezichten mee maken, hihi. Leuke post!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. echt heel erg leuk gedaan! veel succes op school trouwens! je hebt echt een hele leuke blog! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hahaha, leuke foto's! vind je haar echt super mooi! succes op school en geniet nog een beetje van je laatste weekje X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. grappig hoor, en idd herkenbaar

    http://itsgirlslife.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. haha leuk! je bent echt een knap meisje :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahahaha, leuk gedaan. Succes morgen.
    Liefs,x xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuk, je hebt trouwens mooi haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg leuk om te zien hoeveel ''gezichten'' 1 persoon inderdaad kan hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. haha aw leuke collage! knot staat je schattig
    succes met schoool x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hihi die foto's zijn echt super, wat een leuk idee om eens te doen! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk! Ik doe het ook wel eens, alleen dan wel met dezelfde outfit. Dit vind ik ook erg leuk! X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk post.

    en.. ik vind jou een beetje lijken op de actrice emilie pos.

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hihi leuke foto's ! :D Veel succes op school (:

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Haha cool! dat zou voor mij de enige reden zijn om een webcam te kopen, haha.

    Bedankt voor je reactie!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.