donderdag 11 augustus 2011

Back in town

Ik ben er weer! Vanuit het zonovergoten Italië terug naar het regenachtige Nederland. Mijn vakantie was heerlijk. Op de tweede avond leerden we leuke mensen kennen waar we het heel gezellig mee hebben gehad. We zijn best vaak uitgeweest in Caneva. Dat lag niet ver van onze camping vandaan en daar zijn we iets van 7 keer geweest. We zijn ook een keer met een busje naar Club Orange in Bardolino gegaan. Daar draaide DJ Tony Star, oftewel Sterretje. Dat was ook echt super. 's Avonds gingen we dus uit, of zaten we bij het voetbalveld of het strand. Overdag lagen we ook bij het strand of bij het zwembad. We hebben ook verschillende dorpjes/stadjes bezocht zoals Peschiera, Lazise, Garda, Verona en Brescia. Supermooi allemaal, miet die pastelkleurige huisjes, bloemen en ijstentjes. Ik heb ook best veel leuke dingen gekocht. Met Mark en Dianne ben ik nog op een avond naar Gardaland geweest, en zijn we bijna alle achtbanen afgegaan. Mijn neef kwam trouwens ook nog vijf dagen op de camping, dat was een leuke verrassing. Het was echt weer een geweldige vakantie. Ik heb nog véél meer foto's gemaakt dan vorig jaar, dus hier zijn er alvast een paar.

23 opmerkingen:

  1. Klinkt héél leuk! & wow, jij bent bruin geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's! & welkom terug in het regenachtige nederland haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Glad you are back =) leuke fotos! haha heb je al heimwee naar italië ^^ ik vind die huisjes daar ook zo schattig die kleuren echt pretty =) Hier in nederland zie je dat zo ongeveer nooit jammer genoeg..

    Love, Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's!
    Volgens mij was het erg leuk, en je bent heel erg bruin geworden! :)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. klinkt echt heel leuk :)
    en mooie foto's!
    ik ben ook net terug, wat n weertje hier hé, bahbah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. t is een avondschool/volwassenen onderwijs voor alles dus vmbo havo en vwo en ik ga dan vwo doen voor de vakken waarvoor ik gezakt ben =)

    ♥ Lots of love, Lisette ♥
    sweetlisette.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Welkom terug Denise! :-)
    Mooie foto's! En mooi dat je het leuk hebt gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's! Haha, en ik neem aan dat je een fijne vakantie gehad hebt =) En inderdaad echt rotweer hier in Nederland =(

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Klinkt geweldig kan niet wachten op meer foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Klinkt als een super vakantie! Mooie foto's ook

    http://fashiablee.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooi!! leuke ketting heb je op de laatste foto. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. aah ziet er heel leuk uit! :)
    & van die make up valt wel mee haha heb eigenlijk teveel nagellak haha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt super leuke foto's :)
    Hopelijk heb je het leuk gehad , maar daar twijfel ik niet aan :D

    Liefs ' http://xxarmani.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een prachtige foto's weer denise! Wat fijn dat het zo leuk was. Ik ben erg blij dat je weer terug bent! IK MISTE JE hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  15. aaah ik ben jaloers! het klinkt echt als een top vakantie gehe

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie foto's. Welkom terug.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Klinkt echt superleuk! Had het al gelezen, alleen nog niet gereageerd, hihi. :) Mooie foto's ook!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. great photos! xo



    p.s. I'm having a sunglasses giveaway if you'd like to check it out!
    devorelebeaumonstre.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. echt fantastisch mooi jurkje met die stippen! is die van h&m? staat je echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. bedankt voor je reactie! na het lezen van dit bericht lijkt het me dat je een leuke vakantie hebt gehad! (; en mooie foto's heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi jurkje met die stipjes :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.