vrijdag 12 augustus 2011

MPD

Gisteren zijn de Meerpaaldagen begonnen, drie feestdagen bij ons in het dorp. Vandaag hoef ik lekker niet te werken omdat ik mijn vakantie tot vandaag heb opgegeven, haha. Morgen moet ik wel werken van 8 tot 5. Vandaag hebben Estelle en ik over de braderie gelopen. We hebben allebei drie nagellakjes gekocht en lekkere broodjes gegeten bij de Bakker Bart. Ik weet niet of ik vanavond naar de tent ga, maar morgenavond sowieso. De nagellakjes liggen op een sjaal die ik in Verona bij de Pimkie heb gekocht, ik vind de print heel leuk.

26 opmerkingen:

  1. Welcome back trouwens!! die print is idd erg leuk en die nagellakjes zijn ook super! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke lakjes, het nude lakje lijkt mij erg leuk!
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, vooral het gele kleurtje!

    http://fashiablee.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige lakjes, vooral de gele!
    Thank you for your lovely comment, dear!

    Loves,
    Rowan

    www.redreidinghood.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige lakjes zeg! Ben benieuwd naar swatches, hihi. :) Ik ben trouwens van Breathless, alleen onder een andere naam, hihi.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een super mooie lakjes zeg!

    Elkaar volgen op gfc?

    Liefs desiree van http://www.justmylife-desiree.blogspot.com

    ( ik doe dit anoniem omdat ik op een of andere manier niet kon inloggen...heel raar.. )

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke een mooie kleurtjes! :D


    Liefs' http://xxarmani.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad in Italië, deze lakjes zijn echt super leuk, vooral de gele.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inderdaad, het raakt je wel echt. Als er zoiets zo dichtbij gebeurd, op je vakantiebestemming. Echt heel bizar.. Maar ik heb ondanks alles een hele leuke vakantie gehad, en daar gaat het om!

    Wat een leuke nagellakjes! Ik ben gisteravond ook nog in Dronten geweest, was je er uiteindelijk nog of niet? Ik heb je niet gezien in ieder geval, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeh, mooie kleurtjes. Ben zelf ook nog steeds op zoek naar een mooie, dekkende gele. Dus.. Are you happy with it?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt super toffe kleurtjes ! Laat je snel een foto zien waar je het sjaaltje op draagt ? Ik wil er ook nog een nieuwe voor het najaar :D !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ben lang niet op je blog geweest, wat een mooie foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dankjewel voor je reactie! Die nagellakkleuren zijn echt heel leuk, vooral de gele vind ik zelf erg leuk.
    XX Noëlla
    http://livelifeliveblond.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. he meid:)
    ben je nog savonds mpd geweest?
    ik alleen vrijdag en zaterdag!
    ik vond het wel leuk! beetje jammer van t weer..
    t zou lekkerder zijn met beetje zonnetje.. shorts aan , boots aan en gaan:)

    New outfitpost- New clothes
    www.mirfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.