zondag 14 augustus 2011

Party hard

Gisteren had ik een geweldige avond. Ik had gewerkt van 8 tot 5 en nam 's avonds een lekker bad; ik was klaar voor een lange nacht. Eerst hebben we met wat meiden iets gedronken en daarna gingen we de tent in om mee te lallen met Harry Slinger. Ik kende die hele man niet, maar hij was nog aardig soepeltjes voor zijn leeftijd. We liepen wat heen en weer, haalden het ene wijntje/biertje na het andere en snackten wat toen we honger kregen. Daarna ben ik de Rede ingegaan, wat eerst bijna gedoemd was te mislukken, omdat ik zo handig was geweest mijn ID niet mee te nemen. Op wonderbaarlijke wijze glipte ik langs de bewaking, en om half 5 stonden we pas weer buiten. Als ik maar kan dansen, dan vind ik alles goed. Yes, it was pretty good.

Foto's gemaakt in Lazise

27 opmerkingen:

  1. Jij maakt echt altijd geweldige foto's zeg! Ook deze zijn weer prachtig van Italiƫ! :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, jaaa tuurlijk ! Jij ook zie ik op je blog haha. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahahaha erg leuk weer om te lezen! Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt heel leuk! :D Ik heb de allstars bij America Today gekocht, maar ik weet niet of ze bij alle winkels €35 euro zijn. :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt als een leuk avond/nacht! Mooie foto's!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, grappig om dit nu zo te zien... Ik herinnerde me daarstraks dat ik exact 2 jaar geleden nu ook in Italiƫ zat! Toevallig ook aan het Garda meer. En toevallig ook net tussen Lazise en Bardolino in op een camping! Ah wat leuk. En ze hebben er enorm lekker ijs! (en leuke marktjes!) Nog maar te zwijgen over de pasta!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie foto's en dat klinkt als een leuke avond/nacht !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superfoto's! En leuk om te lezen, party animal! Haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad! Wat een mooie foto's weer:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lazise is echt leuk! 3 jaar achter elkaar kwamen we daar.
    En aten we bijna elke dag bij het zelfde restaurant hihi ..
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad! :D en wat een mooie foto's, Denise!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Whoo mooie foto´s!
    Lekker feesten.

    xxx♥
    ikvolgje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful photos!

    http://kashaysblogg.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Klinkt als een heerlijk avond, leuk om te lezen !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. feestbeest haha, klinkt als een gezellige avond! mooie foto's! X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie foto's! <3
    Leuk blog, volg je! x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooie foto, en de smoothie was heerlijk!
    Haha klinkt als een hele gezellige avond

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful photos! Great blog! :))

    http://liberty-walk-sara.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.