vrijdag 26 augustus 2011

You got that kind of medecine that keeps me comin’

Mijn dag begon met sporten, want ik moest nog een extra keer inhalen. Oef, wat krijg ik altijd een rood hoofd, haha. Vertel me dat ik niet de enige ben? 's Middags was een mixje van theorie leren, tumblr en werken aan mijn stijlboek. Ik had er al een hele tijd niet aan gewerkt. Dat kwam vooral omdat ik al mijn tijdschriften al iets van vijf keer had doorgebladerd en nu had ik weer wat nieuwe om te gebruiken. What do you think?

David Guetta & Nicki Minaj - Turn me on (luister)

22 opmerkingen:

  1. Heel leuk stijlboek! Ik krijg ook snel een rood hoofd hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuk!
    & nee je bent niet de enigste met een rood hoofd ik heb met korfballen al tijdens de warming up een rood hoofd :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk stijlboek! Lekker creatief vind ik dat altijd, hihi. Je bent niet de enige die altijd een rood hoofd krijgt met sporten, ik heb dat ook, hihi. :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt mooi, vooral met die weg op de achtergrond! en nee, je bent niet de enige :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, je bent niet de enige. ;)
    hele mooie pagina in je stijlboek!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je header is echt super leuk zeg! Leuke collage ^^ Ik heb ook een soort van stijlboek waarin ik dat soort collages maak ^^ Altijd leuk om te doen!

    ♥ Lots of love, Lisette ♥
    sweetlisette.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah leuk, ziet er mooi uit! En dat nummer van David Guetta is zo leuk he. (: x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jouw collages zijn altijd zo leuk, ze inspireren mij echt en je combineert ze heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow you are so talented! Love this scrap book- great trends in your book!
    Come follow my blog hun :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hee leuk blog!
    ik volg je, jij mij ook??

    x Vera
    www.blogAwogga-haha.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk!
    Doet me eraan denken dat ik ook nog ergens een stijlboek heb liggen....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geloof me je bent echt niet de enige, ik ga altijd fitnessen en ik word er ook altijd super rood van.
    Ik heb ook al een paar pogingen gedaan om een stijlboek te maken, maar het jammere is dat ik er echt weinig tijd voor heb en het bloggen toch eigenlijk voor gaat bij mij, en als ik er dan aan begin dan vergeet ik het heel vaak. Ik vind jouw stijlboek wel echt leuk als ik dat zo zie!

    XX Noëlla
    http://livelifeliveblond.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jouw scrapbook ziet er geweldig uit! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw! Echt heel mooi gedaan :D

    With love, Cindy
    www.yourstrulycindy.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er leuk uit, moet ook weer eens beginnen met mijn stijlboek!

    Xx,Pascalle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Haha je bent niet de enige hoor, na het sporten zou je me zo als een tomaat kunnen aanzien... Maar je stijlboek is leuk! Denk dat ik er zelf ook maar eens een ga maken, en dat zeg ik al een lange tijd dus het word hoog tijd.

    Je hebt trouwens een erg leuke blog, ik volg je nu!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.