donderdag 1 september 2011

If this is what you call dancing..

Zucht. Ik ben twee dagen naar school geweest en nú al moe. Laat ik zeggen dat ik het dansen me net even íets anders had voorgesteld. Het is een soort van pasjes improviseren bij bijbelverhalen en bij andere 'beelden'. En om dat drie hele dagen vol te houden is nogal wat. Daarbij is de vrouw die ons les geeft ook behoorlijk bijzonder. Gelukkig hebben we af en toe iets om om te lachen. Nog even Denise, dan ben je er vanaf en is het weer weekend.

De foto's zijn gemaakt in Italië

14 opmerkingen:

  1. Leuke shorts! En ik ben ook blij als het weer weekend is hoor haha

    Fashiable

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke short zeg! Ik ben ook blij als het weer weekend is, hihi. :D Kan ik weer eindelijk mijn vrienden zien.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke short! En leuke foto's! Nog één dag en dan is het alweer weekend, even volhouden dus ;) x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. You look so young ..sweet..how old are you??
    will be visiting your blog often..
    and i m following you already! :)

    http://touchofawanderer.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie short. Ik was ook meteen uitgeput toen ik weer naar school moest haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oehw wat een superleuke shorts!
    Blegh ik heb de hele lente/zomer gezocht naar zulke XD
    Ik ben trouwens echt superlang niet op je blog geweest,
    maar ik kan nu driekwart van de foto's niet zien? :O
    Hebben meer mensen dat of ben ik de enige? o.O"

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.