vrijdag 14 oktober 2011

Before the sweet turns sour

Jaaa, weekend. Daar ben ik best wel aan toe geloof ik. Zo'n week stage, daar word je toch bést wel moe van. Vandaag was mijn stagementor jarig, haalde ik een fiets in de klas voor verkeer en deed ik taal, rekenen en schrijven. Je merkt wel dat je er echt goed in zit, veel beter dan wanneer je alleen op een maandag komt. Ik ga lekker genieten van mijn weekend, hopelijk jullie ook. Smak.

Pixie Lott & Pusha T - What do you take me for (luister)

18 opmerkingen:

  1. haha wat een leuke foto's!
    fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha, leuke foto's!! lekker hé die pringels haha! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet van je weekend!

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah lekker pringles :D
    Ik heb al herfstvakantie XD
    Fijn weekend~

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha die eerste foto is leuk! fijn weekend x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha grappige foto's, fijn weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto's! En oh, ik hou meer van natuerl pringles, hihi. Superlekker! :D Ik heb gelukkig vakantie, hihi.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihi, echt hele leuke foto's! Ik kan begrijpen dat een hele week stage erg zwaar en vermoeiend is. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha die eerste foto is echt geweldig!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.