vrijdag 2 december 2011

Velvet / chiffon

In de stromende regen, maar op geheel vrijwillige wijze, ging ik gisteren de stad in om iets moois te vinden voor de verjaardag van mijn oma en Kerst. Eigenlijk wilde ik een jurkje. Ik heb er wel een paar gepast, maar zonder resultaat. Wel liep ik met een paar mooie tops en blouses de paskamer in. Ik ben echt héél erg blij met deze beige blouse, ik vind de details heel mooi. Ik wilde eigenlijk ook al een tijdje een collar necklace, dus die heb ik ook gekocht. Ik zal ook nog wel een keer een outfitfoto mee maken. Vanavond ga ik met mijn lieve vriendinnetjes nog ergens iets drinken. Kus!

Mike Posner - Looks like sex (luister)

24 opmerkingen:

  1. Een hele mooie blouse zeg (en ketting natuurlijk!), zal je vast mooi staan!

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige blouse en ketting, erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie blouse! Die bovenste foto is echt een Tumblr foto hahaha! Fijn weekend X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. such a pretty blouse! i really like the necklace too :)
    xx
    I Shop, Therefore I Am

    BeantwoordenVerwijderen
  5. k heb m wel gezien bij de h&m, heel schattig! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een mooie foto zeg! Veel plezier vanavond ♥
    Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooi! De foto zelf is ook mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke dingen, een fijn weekend gewenst.
    Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie blouse! En leuk dat nummer van Mike Posner, zijn nieuwe mixtape is sowieso gewoon awesome. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie blouse! Ik had bijna de jurkjesvorm ervan gekocht :) Die collar necklace is ook super! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah ik had dit blousje ook gezien,
    vind 'm echt supermooi!
    Ik had toen geen tijd om 'm te passen,
    maar hij is echt leuk!
    Op jouw eigen foto ziet ie er echt nog veel mooier uit dan die foto's van H&M!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wauw, die staat je vast prachtig, heel mooi! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. @ anoniem: wil je een mailtje sturen naar denisekoopmans@hotmail.com? Dan stuur ik je wat links!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.