donderdag 8 december 2011

Volg me met Bloglovin'

Lieve, lieve, liefste volgers. Twee en een half jaar heb ik met hart en ziel aan mijn blog gewerkt en maar liefst 633 volgers gekregen met Google Friend Connect. En nu stopt het hele zooitje. Daar ben ik op zijn zachtst gezegd NIET blij mee. Want wat nu? Ik heb maar 147 volgers met Bloglovin'. Dus daar moet verandering in komen, want anders ben ik jullie straks allemaal kwijt. Zelf ga ik proberen om alle blogs die ík volg, te volgen met Bloglovin'. Ik snap dat niemand dit leuk vindt, want het voelt alsof je opnieuw moet beginnen..

Klik op follow! om me met Bloglovin' te volgen!
Follow softruches

24 opmerkingen:

  1. idd ontzettend stom! vooral als je zoveel volgers hebt met GFC! Ik volg je iig met bloglovin, jij mij?
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen paniek! ;)
    Je zit bij blogger en dat is onderdeel van Google. Dus voor jou verandert er niets. Google friend connect blijft voor jou gewoon beschikbaar en je verliest dus je GFC followers niet

    Cotton Candy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sure! Je posts zijn en blijven leuk, dus ik ga je nu even volgen. Dankje voor de herinnering haha.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Denise! Ik volg je nu ook! Balen dat GFC weggaat haha! Alles overzetten etc!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het echt heel stom!
    Maar ik volg je nu op bloglovin' ik weet niet of je mij volgt via gfc maar zou je me daar dan ook willen volgen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik volgde je al via bloglovin meid.
    Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. http://heartifb.com/2011/11/28/google-cancels-google-friend-connect-what-that-means-for-you/

    Mijn bron :)
    Het stopt inderdaad voor "andere" sites behalve blogger.
    Maar goed jij zit op blogger (ik ook trouwens) en daar is verder geen nieuws over naar buiten gekomen.
    Van wat ik weet blijft gfc voor blogger-bloggers gewoon beschikbaar.

    Volg je echter nu via gfc een niet-blogger blog, dan zou ik die inderdaad even via bloglovin volgen.

    Iig tot nu toe nog geen reden tot paniek. Waarschijnlijk gaat er wel iets veranderen.. maar daar is nog geen helderheid over :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Iig ik wacht nog even verdere berichten af anders ga ik rond januari och maar mn volgers verhuizen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt dom dat het weg gaat, maar ik las ergens iets dat er een speciaal programma komt voor mensen van 18+. Die kunnen dan hun GFC volgers houden ofzo? x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het gaat inderdaad niet weg hoor, no worries! :D
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind bloglovin' echt superirritant. Misschien kunnen ze iets regelen dat je de updates van de blogs die je volgt via bloglovin' gewoon op je blogger.com/home kunt zien, anders wordt het zo onhandig. Maar goed, ik ga je zo volgen! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb je gevolgd met Bloglovin'! Maar ik had je sowieso al in mijn favorieten staan in Firefox, hihi. :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik hoop dat Tasje gelijk heeft :-)! X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. echt balen dit :( ik heb 0 volgers op bloglovin :[ that sucks haha.
    Ik volg je natuurlijk wel even met bloglovin :D maar dat deed ik ook al gehe.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo vervelend dat het weggaat! Maar ze zijn er ook heel vaag over, sommige zeggen ook dat het niet weggaat, en dat het blijft bestaan bij blogs die op blogspot zitten.

    Maargoed, ik ga je nu gelijk even volgen via Bloglovin'! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nee joh het stopt niet joh!
    Gelukkig maar, anders zou ik helemaal gek worden haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben nu dus bezig met het aanmaken van een Bloglovin' acount. Ik probeer mijn eigen blog toe te voegen, maar nu zegt ie dat mijn blog niet te vinden is. Enig idee hoe ik mijn blog moet toevoegen?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een super outfit!
    mooie foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.