vrijdag 9 maart 2012

Mint, coral and gold

Hoi hoi. Jahaaa, het is weer weekend! Vandaag had ik eigenlijk een zelfstudiedag. Ik heb welgeteld één uurtje aan school gewerkt, of misschien zelfs minder. Voor de rest had ik rijles en keek ik weer eens een aflevering van Glee. Morgen moet ik wat uurtjes werken en voor de rest heb ik eigenlijk helemaal geen plannen voor het weekend. Straks ga ik eten bij een vriend. Zoals je ziet heb ik mijn nieuwe mintkleurige t-shirt aan. Ik heb het gecombineerd met koraal en goud. Vinden jullie het leuk? Kus!

Nicky Romero - Toulouse (radio mix) (luister)

40 opmerkingen:

  1. Het blousje is echt mooi! leuk gecombineerd met het roze riempje!

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super leuke outfit!
    vind de mint kleur van je shirt heel mooi bij koraal passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit, prachtige kleur van de shirt!
    Bekijk ook eens mijn blog, er staat sinds vandaag een hele leuke give-away online:)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gecombineerd! Zijn rijlessen moeilijk? Ik wil beginnen met mijn theorie, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het leuk, heel mooi gecombineerd met koraal en goud!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk ook met dat roze riempje erbij! X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeeh wat een mooi shirtje! echt een mooie kleur is dat

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeeej, weekend! Hihi.
    Wat een prachtige outfit! Mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi shirt! Echt leuk met dat riempje erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een erg mooie top! Geniet van je weekend!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Toffe outfit! Leuk ook met die koraalkleurige riem!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke kleur van je top, je nagels matchen er echt goed mee!
    Liefs, Charlie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele leuke details! Ze fleuren je outfit echt op :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die kleur staat je echt super, leuk gecombineerd met het goud en koraal. Mooie ring ook! Veel plezier met het eten bij een vriend! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauw meid! super mooie blouse! x amber

    BeantwoordenVerwijderen
  16. waauw! ik vind het supermooi staan! Waar heb je dat riempje gekocht?
    xxliefss

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja de top staat je erg goed en leuk gecombineerd !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je vind je blouse erg leuk! Mooi met je riempje!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke outfit! Vooral je jeans vind ik mooi! Waar heb je die vandaan als ik vragen mag? :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gaaf! Ziet er heel erg leuk uit :-) goed gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. leuke riem en ketting. Heb ik vandaag gezien bij H&M

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk shirt zeg, ik vind die kleur ook echt geweldig! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw, deze outfit vind ik echt heel gaaf! En dat shirtje is zo leuk, vooral de kleur.
    x Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke outfit zeg!
    De kleuren passen heel goed bij elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ah wat een geweldige combinatie!
    Vooral het subtiele detail van het riempje vind ik heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Love it! Wat een ownijs mooie blouse!

    liefs, Laura
    http://styleandsushi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hele mooie outfit,ook je ring is erg leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel leuk met dat mint!

    Leuke blog, ik ga je volgen! Follow back if you like :)

    Love Lian - virtualfashionview.com
    Check out my haircuff give-away

    BeantwoordenVerwijderen
  29. superleuke outfit en schattig.
    ook dat riempje erbij .
    ook je blog is echt heel erg leuk !
    liefs, denice

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Great blog, very cute style , glad to be the 700th follower ! XOXO

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.