dinsdag 12 juni 2012

12 juni

Waarom zijn laatste schoolweken altijd zo naar? Oké, ik moet eerlijk zeggen dat het nog best uit te houden valt op school (ik hoef deze periode ook maar twee keer in de week, dus ik mag niet klagen), maar het idee dat je nog drie verslagen hebt die af moeten.. I don't like it. Ik ben gewoon benieuwd of ik het red voor het inlevermoment. Ik hoop het zo! Ik heb ook bijna geen tijd om foto's te maken, dat vind ik jammer. Hebben jullie ook van die stressweken? Is jullie vakantie al bijna in zicht? x

Radio Killer - Is it love out there? (luister)

31 opmerkingen:

  1. Ik hoef gelukkig nog maar 1 weekje echt school, daarna proefwerkweek en daarna activiteiten met m'n klas enzo. Veel succes met je verslagen! liefs, Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zit echt midden in zo'n stressweek. Morgen heb ik een superbelangrijk Engels examen en er komt ook nog een toetsweek aan! Ik probeer niet zenuwachtig te zijn, maar ik ben het toch... Succes deze laatste weken! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie foto ! 2x per week naar school ?! I LIKE! Hihi, en er loopt een give away op m'n blog, misschien iets voor jou ? Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaa, ik moet nog zoveel werkstukken en boek verslagen inleveren pffff... Succes jij! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb examens nu, ook al zo stress..
    Heb er al vier achter de rug, nog negen te gaan :(
    Mooie foto trouwens en nog veel succes met je schoolwerk!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik begrijp helemaal wat je bedoelt! Ik vind deze laatste 2 weken ook echt naar. Je hebt al wel mazzel dat je maar 2 dagen per week naar school hoeft. Heel veel succes met je verslagen, en ik hoop ook dat je ze op tijd afkrijgt. Gaat vast wel lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vreselijk, alle verslagen worden in de laatste paar weken opgegeven! En het liefst allemaal op dezelfde datum, bah! Ik moet er ook nog 3 ofzo :0
    Succes!
    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stressweken? Nee. Maar wel dat ik bijna geen vrije tijd meer heb omdat ik bijna elke dag moet werken! Morgen maar weer hard aan 't werk voor mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ff doorzetten de laatste weken! Ik heb al zomervakantie, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke foto! En ja, ik herken de stressweken. Ik ben nu een halve week ziek geweest en ik merk wel echt dat ik veel heb gemist, wat niet even zomaar in te halen is, zoals uitstapjes enzo. Balen, maar hopelijk haal ik m'n studiepunten alsnog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beh, lastig. Gelukkig zit ik (nu) nog op de basisschool, maar daar ga ik ook van af. Mooie foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb al vakantie hahah.
    Nog even volhouden, je redt het wel! x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja, hier ook stressweken! Voor mij is de vakantie al op 29 juni, dus dat is wel lekker, hihi. Succes nog.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb examens nu T.T
    2 weken, elke dag 1 of 2 examens...
    Ik heb er nog maar 3 gedaan en het voelt echt alsof ik al maanden bezig ben... Was de vakantie al hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke foto! Ik ken het hoor, die stress in de laatste weken. Nog 2 weekjes bikkelen en dan heb ik lekker vakantie :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ahw, veel succes met je stressweken! Bij mij gaat het nu allemaal wel prima. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. blegh, ik moet ook nog 5 weken.. Wel lekker dat je maar 2 daagjes hoeft, dat scheelt al een hele hoop! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nog 4 dagen les en dan 2 weken proefwerken!
    En dan ben ik klaar, dus dit worden ook stressweken voor mij!
    liefs.x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nog veel succes voor die laatste loodjes. Ik neem waarschijnlijk pas vakantie in september, dus daar moet ik nog even op wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind 't zo leuk hoe jij echt schrijft alsof het je dagboek is.. Dat maakt het veel persoonlijker.
    Zelf ben ik net begonnen aan de proefwerkweek, nog 6 dagen te gaan en dan vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. haha ik begin school ook beu te worden.
    Gelukkig heb ik nu de activiteiten week, daarna nog een extra lesweek om dingen af te ronden en dan de toetsweek en dan hoop ik dat ik daarna vakantie heb.
    2 dagen naar school is wel lekker :D

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Succes! Ik heb deze week nog 4 proefwerken en dan vakantie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Pff helaas erg herkenbaar!
    Ik heb pas na 4 juli vakantie... Blegh!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat ben je toch weer mooi! Ik wens je succes met je laatste verslagen en voor mij begint de proefwerk over 2 weken dus dan word het wel even stressen, haha. Liefs xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat gaaf is je opmaak:D ik wil hem ook weer eens veranderen, en jaa.. laatste weken zijn altijd heel zwaar:(

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Succes met de laatste loodjes.
    Leuke foto.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuke post. Ja, mijn zomervakantie begint morgen al! Of ja, ik moet volgende week woensdag nog even mijn proefwerken e.d. inzien maar voor de rest ben ik helemaal vrij! Morgen nog wel de laatste twee proefwerken, van de twaalf, dus ik snap wat je bedoelt met laatste stressweekjes! Bij mij proberen ze er nog op het laatste moment een heleboel in te stampen. Succes met de verslagen op tijd inleveren, het komt vast allemaal goed. Mooie foto!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Argh hier heb ik ook mee te maken! Ik heb net een weekje proefwerken/examens gehad, maandag en dinsdag nog en dan ben ik klaar met school :D Succes! x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.