dinsdag 5 juni 2012

Inspiration: shorts

Haiii. Vandaag had ik school. Tijdens handvaardigheid heb ik mijn mozaïek afgemaakt en ik ben heel tevreden met het resultaat. Ik ga het zeker nog aan jullie laten zien! Nu moet ik nog een soort van 'tweede stap' maken. Bijvoorbeeld iets boetseren, of iets anders. Ik moet nog even bedenken wat. Na deze week zijn er nog maar twee lesweken, maar ik moet echt nog heel veel doen (verslagen). Of ik het red weet ik niet, maar het komt altijd wel goed met me, haha.

Ik heb wat leuke inspiratiefoto's van verschillende blogs geplukt. Me like.

Bronnen:1. 2. 3. 4.

Eva Simons - I don't like you (luister)

28 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd naar het resultaat van je mozaïk! Ah, die shortjes zijn echt heel leuk! I love shortjes. Ze zijn echt heilig, en in zoveel verschillende soorten. Je kunt er ook zo lekker mee DIY'en. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie shorts, ik wil ook zo'n coole hebben. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die shorts die je getoond hebt zijn echt leuk!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou alle shorts wel willen hebben, allemaal even mooi. Succes met je verslagen en ik ben benieuwd naar je mozaïk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil echt heel erg veel shorts gaan dragen deze zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeh die shorts zijn echt super leuk allemaal! Ben benieuwd hoe je mozaïek is geworden :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben heel erg benieuwd naar je kunstwerkje ! :)
    Ik ben echt verliefd op die gradient shorts en shorts met studs.
    Jammer dat ik ze nergens in de buurt kan vinden.
    Bedankt voor je reactie trouwens!Het lijkt me ook wel leuk om met die fotograaf mee te lopen, al doet ie wel andere fotografie dan mij. Maar daarom lijkt het me ook best leerzaam :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. toffe shorts! succes met al je schoolwerk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. i love it.
    succes! ik heb het ook druk!

    xoxo 2NDtheytalk.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke shorts, succes met je schoolwerk!
    liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Shortjes zijn echt fijn :D Vind die vintage look achtige shortjes altijd leuk :)
    Succes met school!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. fijn dat het goed gaat met je school! nog veel succes! leuke foto's ook! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. bij de eerste foto zei ik hardop wauw, haha! ontzettend leuk broekje
    de laatste vind ik ook wel mooi!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ah, ik vind zulke shorts zo tof! Vooral die met het ombre effect, die wil ik ook :D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik. wil. zomer. haha! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow ge-wel-di-ge shorts!
    Wannahave!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.