maandag 16 juli 2012

DIY: campingkwartet (met een knipoog)

Het is alweer drie zomers geleden toen ik samen met mijn broertje en vrienden op de camping (twee, welgeteld), op het ingenieuze idee kwam om een campingkwartet te maken. We leerden elkaar op de eerste avond kennen en uiteindelijk is er de verdere vakantie bijna niemand meer aan ons groepje toegevoegd. We hadden ongemerkt allemaal bijnamen bedacht voor al die mensen die veel minder leuk waren dan wij. Op camping Leï Suves in het oh zo mooie zuiden van Frankrijk kwam je verschillende mensen tegen. Tieners die 's avonds lam over de picknicktafels in de 'zuipgrot' hingen (op de grond vond je er ook meestal wel een paar), Tukkers die het alleen maar konden hebben over het geweldige voetbal van Twente en niet te vergeten de heilige boontjes.. Wij hebben onszelf ook aan het kwartet toegevoegd trouwens. Een naam was niet lastig te bedenken: wij waren de toppers.

Ik wil geen mensen boos maken met de termen die wij allemaal hebben gebruikt voor het kwartet. Neem het met een korreltje zout :).

De toppers

22 opmerkingen:

  1. haha wat grappig en leuk bedacht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, geweldig! En die laatste foto... HAHAHAHAHAH. Ik ga stuk joh. Toppers doet me trouwens denken aan dat zanggroepje zoals Gordon, wat in mijn ogen overigens niet zo positief is haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, leuke foto! En het lijkt me volgens mij echt een leuk spel! :)

    XO

    http://newfashionlifestyle.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HAHHAH! Geweldig! Enorm leuk
    En die laatste foto...!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahahahaha, wat origineel! Leuk hè, mensen kijken op campings haha!xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha, geniaal! dat wil ik wel eens spelen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die laatste foto is echt geweldig hahahaha! En dat kwartet is ook leuk bedacht zeg :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hahahaha echt een heel leuk idee zeg! leuk bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha erg leuk! Ik vond het vooral ook grappig dat ik me nog kon herinneren dat je hier drie jaar geleden iets over geschreven had. Volgens mij was dat nog op Imonline. Erg leuk! haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah echt hilarisch!
    Wij maken ook altijd bijnamen voor de mensen waar we niet mee omkunnen op vakantie, echt grappig!
    Die laatste foto is trouwens geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hihi superleuk bedacht! echt lekker creatief
    xxxxx

    http://lovebeautysecrets.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hahahaha wat grappig! en die laatste foto is echt vreselijk leuk hahaha

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.