zondag 9 december 2012

Christmas tree

Een tijdje geleden had ik al verteld dat ik graag met washitape een kerstboom wilde maken op mijn muur. Dat heb ik deze middag gedaan! Ik heb roze washitape gebruikt. In de vorm van de kerstboom heb ik houten kerstboompjes geplakt (te koop bij Deen). De ijssterren heb ik zelf getekend en de hartjes en het labeltje heb ik uit een papieren tasje geknipt. Hoe vinden jullie hem geworden? En vinden jullie het ook leuk om je kamer in kerstsfeer te brengen?

Ke$ha - Crazy kids (luister)

46 opmerkingen:

  1. Heel leuk gedaan. Echt super creatief! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt leuk gedaan! En een ideale oplossing als je geen plaats hebt om een echte kerstboom te zetten. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Ik was ook nog van plan zulk vrolijk tape te kopen, nu weet ik weer waarom... Je kunt er van alles mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk idee zeg! Als ik nog geen kerstboom zou hebben (ik heb een neppe minikerstboom), dan zou dit een geweldige optie zijn! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee! en leuk gedaan ook. x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah dat ziet er echt super leuk uit! Goede oplossing voor een echte kerstboom :)
    Liefs, Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk gedaan Denise! Inderdaad lekker de kerstsfeer in je eigen kamer. Ik heb behang dus ik kan niks op mijn muur plakken, anders had ik dat al lang gedaan. Nu heb ik helemaal geen kerstdingen op mijn kamer eigenlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk, het staat ook heel erg mooi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk bedacht, het ziet er echt vrolijk uit! Ik ga mijn kamer ook snel in de kerstsfeer brengen. Morgen of vanavond gaan we de boom versieren en dan doe ik gelijk ook even mijn kamer. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk gedaan zeg! Mooie kleur muur ook

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat heb je echt heel erg leuk gedaan!
    En wat zien je nagels er leuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oooh gaaf,
    vind de tape'jes zo leuk!
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk gedaan! Zelf versier ik niet, m'n katten vernielen het toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuk! Heel creatief en origineel bedacht! :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk! Je bent zo lekker creatief altijd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ah zo tof bedacht :D! Ik zou d'r zelf nooit opkomen hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk idee zeg!
    Je hebt het erg mooi gedaan!
    Het enige wat ik mij afvraag is of je alles weer makkelijk van de muur af krijgt.

    xoxo
    www.pickmeanoutfit.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Erg creabea zoals gewoonlijk, ik heb een mini-kerstboompje in mijn kamer staan. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super leuk idee!

    x

    chicksaboutfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. haha leuk gedaan! Ik vind die kleur van je muur ook echt supermooi! x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Superleuk, dan heb je ook een beetje kerst in je kamer! En kun je die tape er dan ook nog afkrijgen, zonder schade?

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ja dit idee heb ik een keer ergens gezien, of iets wat er op leek, super leuk! Vind jouw versie ook heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind hem superleuk! Echt leuk met dat tape! x liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat schattig!

    www.b-toblack.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat creatief zeg! Het ziet er ook nog heel leuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super leuk bedacht, staat leuk dat blauw en roze!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Super leuk geworden! Ik heb dit jaar toch maar gekozen voor een echte kerstboom, maar misschien ga ik nog sterren op mijn muur maken met masking tape! Echt mooi gedaan!! :)

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Erg leuk gedaan! Origineel en schattig ^^

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.